21 Eylül 2013 Cumartesi

Maydanoz Time:Müzik-Robbie Williams Goin Crazy

Bu müzik postumuzda biraz pop biraz rap olan Robbie Williams Goin Crazy parçasini dinlicez once klibi izleyelim altinada klip hakkindaki gozlemlerimi ve yakaladigim komik detaylari aktaricam sizlere...
Bu sarki benim Robbie williamasin dinledigim ilk sarkisi ismini ve gencliginde yakisikli bir adam oldugunu duymustum simdi biraz yasli gorunuyor ama klipteki muziplikleriyle bence hala tatli bir adam o motosikletler ve elbette klibin ortasindadizzienin indigi dikenli araba ilginc detaylar ayica robbienin avucunu yukari asagi oynatarak yaptigi ritim hareketi dizzenin surekli sag eliyle bir seyler anlatiyor gibi sarkiyi soylemesi ve tabikide dizzienin ilginc ve acikcasi bana komik gelen ortunun ustune sapka takip ilginc bir zenci havasina girmesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...