12 Ekim 2013 Cumartesi

Maydanoz Time:Ben-Amasya Kurban Bayramı

Evet kurban bayraminin yaklaşmasi itibariylen geçen bayran aklima gelince ilk bayram postumda Amasya'daan olsun bari dedim elbetteonumuzdeki bayramada  bir post hazirlicam Aydina bu fotoda gordugunuz yakisiklimin yanina gidiyoruz simdilik siddetli bir iliskimiz olsada benim sabir ve hosgoru politikam sayesinde bazen sansa cilvelesebiliyoruz ben ona daha cok isiriyimmi die bagriyorum yanaklarini dislerimi gecirmeye hazirlanirken o da isirmaaa diye kaciyo ben tabi kovaliyorum boylece cilvelesmis oluyoruzko sansim varsa kocaman bi opucukte kapiyorum bayramlarda yengem onu oyle guzel giydiriyorki bayram sekeri niyetine yiyesim geliyor onu
Bayram memleketimiz Amasya'da ayri bir guzel oluyor elbette butun kardesler biraraya geliyor dayilarim ,yengelerim,teyzem ve kuzenlerimle dedemle,anneannemle renkli oluyor cumbur cemaat oluyoruz bir yerlere topluca gidildiginden baya dikkatleri uzerimize topluyoruz haliylen Allah masamizdan kahkahalari cocuklarin mizirdanmalari eksik etmesin ve elbette bayramlarin vazgecilmezi anneannemlere gelen misafirlerede hizmet etmek evin genc kizlari olarak kuzenim Ecemlw bana kaliyoe firsat buldukca kucuk odaya cekilip bir yandan dedikodu yapip bir yandanda Ege yi mincikliyoruz misafirler gittikten sonra ailecek yemek yeme fasillarina geciyor ben kavurma yiyemedigim icin genelde yayla corbasi pilavla salatayla o kalabalikta doymaya calisiyorum iste bir turluen sondada anneannemin yaptigi nefis sutlaclardan goturuyorum hemen daha sonra yine maaile salona cay icme faslina gidiyoruz kimmiz uerde kimimiz koltuklarin ustunde,tepesinde nereye oturmayi basarorsak artik yarisma programlari izliyoruz bilgi yarismalari kalabalik olunca boyle epey zevkli oluyor zaten dayimin engin tarih bilgisi ve dedemin siyasi bilgiler isin icine girince solen yada bir konferans havasina donuyor ama sonucta hepimiz bir arada oluyoruz ben genekdeya bir kenara cekilip kitap okuyorum ya da ailemi sessizce uzaktan gozlemleyip icimden dua ediyorum Allahim bu mutlulugumuzu ne olur bozma bir ara farkediyorumki bunu yapan bir tek ben degilmisim dedemin yarisma programi reklam olunca kosesine cekilmis ailesine bakiyor gozleri dolu dolu olmus dort evladi,toeumlari yaninda bayramda herkes mutlu ve Allah izin verdiyince saglikli su dunyada sagliktan otesi yalan be arkadas bunu ailemizde en iyi anlayan dedem herhalde gectigimiz yillara kalp ameliyati gecirdi zorlu bir ameliyat oldu masada kalabilir dedi doktorlar ailecek yikilmistik hele annem canim benim babasina ne uzulmustu Allah'tan öyle bir sey olmadi ve dedemle bizi yalniz birakmadi boyle bir acı yasatmadi bize aksi huysuz ihtiyaein tekidir eski kafali ve keci kadar inatci olmasina inatcidirda yinede komik ve ruhu hala cocuk olan bir adamdir
Gunun sonunda evdeki kalabaliktan bunalip kuzen kuzene disari cikip biraz bayram harcliklarimizi harcayalim dedik ama kardesim ile dayimdan kurtulabilmemİz hic mumkun olur mu dayim cok cocuk ruhlu biridir kardesimlede haliylen pek iyi anlasirlar aralarindaki yirmiye yakin yas farki pek farketmiyor onlara ayni seyleri dusunup yapip zevk alabiliyorlar neyse onlar bizi waffle yerken bastilar bir cafede belese wafflemize ortak oldular kizkiza ozel muhabbetlere girecektik o da oyle havada kaldi tabiki hesabi centilmenlikte lisans yapmis dayim odeyince bayram harcliklarimiz cebimizde kaldi tabi eh boyle olunca ben harcligimi elbette hayatta para vermeye asla acimayacagim iki seye yatirdik birisi kitaplar digeriyse takilar sonsuz isareti seklinde altin sarisi bir kupe aldim boylece guzel bir bayram gecirmis olduk memleketimizde...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...