6 Aralık 2013 Cuma

Maydanoz Time:Dizi-Boys Over Flowers

Bu dizi postumda sizi UzakDoğu dizilerine yani hic lafı dolandırmadan söyleyeyim şu sıralar fena taktığım Kore dizilerinden Boys Over Flowers ağırlıcam...
Uzakdoğu kültürüne daha önceden pek bir ilgim olmasada artık fena halde ilgiliyim ayrıca Japonlar,Taylandlılar,Koreliler ve Çinlileri birbirinden nasıl ayırt edecegimide yavastan ögrenmis buluyorum ayrıca sunuda gördümki aslında ahlaki açidan bile bizim kültürümüzden çok bir farkları yok ayrica adamlar sırf cig baliklada besleniyor degiller ama Muson ikliminin etkisiylede birlikte acayip soğuk bir memleket yazın bile o kadar adaları tatil yerlerinin olmasına karşın muson yağmurlarından dolayı tatil yapamıyorlar adam akıllı ayrıca tenleri cidden çok güzel bildiginiz gibi bembeyaz tene tapıyorum adeta...Neyse biz gelelim dizimize,aslında Güneşi Beklerken'nin uygulandığı dizinin orjinal hali ki aslında daha detaya inecek olursak bir Japon animesiymis sonra diziye uyarlamışlar falan filan ama Güneşi Beklerken'den kesinlikle çok daha güzel zaten Korede topu topu 3 ay sürmüş bir dizi ama kurgusu ve oyuncuları o kadar iyi ki vakit buldukça izledim ve bir haftada  25 bölümü bitirdim ayrıca Jandi ye yani bizdeki Zeynep'e bayıldım resmen ufak tefek normal Kore kızı ama oynarken rolünü o kadar tatlı oluyor ki ben ona Kremjandi ismini taktım...Vee gerçek adı Lee Min Ho olan dizideki adıyla o muhteşem kıvırcık saçları ve cool tavırlarıyla kalbimi fetheden Junpiyo Gu...Yani bizdeki Kerem...Sarıkafa ismini taktığım bizdeki Barış rolünü oynayan çocuk bu dizide bana çok itici gelsede bundan sonraki hazırlayacagım Playfull Kiss dizisinde oldukça cool ve tatlı...













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...