21 Aralık 2013 Cumartesi

Maydanoz Time:Dizi-Personel Taste

Bu dizi postumuzda elbette benim bu kış ki takıntım Kore dizilerinden devam diyoruz biliyorsunuz ki ilk göz ağrım olan Boys Over Flowers'tan sonra bende bi Lee Min Ho takıntısı başladı bi insan bu kadar şeker mi oluyor ya her dizisinde daha bi aşık oldum adama hem yetenekli,hem tatlı daha ne olsun hacılar ! Neyse cıvıtmadan devam ediyorum ben daha fazla Lee Min Ho izlemek istediğim için başka dizilerini araştırırken Personel Taste'ye denk geldim ve Kore'de adet midir nedir anlayamadım biz de 5 sezondan aşşağı inmeyen diziler orda en fazla 25 bölüm oluyor o yüzden bütün dizilerin tadı damağımda kaldı sanki roman yerine hikaye okuyormuş gibi oluyorum olmuyor işte olaylar çok hızlı gelişiyor kadro en fazla 2 kişilik neyse ...
Eğer tek bir cümle ile özetlemek gerekirse Personal Taste tam bir kız dizisi. Bu cümleden erkeklerin izleyemeyeceği veya keyif almayacakları sonucu çıkmasın. Ama genele vurursak daha çok kadınlara hitap ediyor. Herşeyden önce Lee Min Hoo sadece güzel bir surat değil yetenekli bir genç aktör olduğunu kanıtladı bu dizi ile.Son Ye Jini nin de abartısız mimikleri, yalın oyunculuğunu çok güzel. Min Hoo ile kimyası da müthişti. Ayrıca dizide adamı gay zannedip evine kiracı diye alması ve sonradan birbirlerine aşık olmaları ahh çok tatlılardı ya çok fazla tatlı ayrıca Kore kızlarının giyimlerine resmen bitiyorum rahat ve tatlı giyiniyorlar güzellik,seksilik diye yırmıyorlar kendilerini ...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...