23 Şubat 2014 Pazar

Maydanoz Time:Dizi-Pasta

Ayyy aylardır Kore dizisi izliyorum Playfull Kiss'ten bu yana bu kadar beğendiğim ve her sahnesini büyük bir heyecanla izlediğim bir dizi daha olmamıştı ama bu dizi tam ama tam benlik ! Çünkü işin içinde hem aşçılık var hem de aşk :) Hangi diziden mi bahsediyorum? Elbette Yeahh Şep repliği ile biz KoreCanların gönlünde taht kuran Pasta yani Makarna dizisinden ahh dizi bittikten sonra hemen mutfağa koşup kendime makarna yapıp hapır hupur yediğim doğrudur film boyunca makarna yaptıklarından insanın ister istemez canı çekiyor yahu !
Neyse biz gelelim benim ayılıp bayıldığım diziye ayrıca şef rolü bir insana bu kadar mı yakışır yahu üniforma dahil o atkılar o İtalyan-Kore karışımı havası şefin huh dizi boyunca hayran oldum agresif ama yumuşak kalpli şefimize,kız yine biraz basit kalsada tatlıydı yinede...
Dizi başarılı, birinci sınıf bir aşçı olma rüyaları gören bir kadının hikayesini anlatmaktadır.
"Makarna" Hayaller ve Genç bir kadının başarısını Mamma Mia restoranında ünlü bir şef olmak istemesiyle olaylar başlar...
Yu-Seo keyong (Hyo-jin Kong) Mamma Mia restoranında üçüncü sınıf şef yardımcısı olarak iş hayatına başlar.O sonunda bir aşçı olma yolunu girmiştir.
Hyeon-ok Choi (Seon-gyun Lee) Mamma Mia restoranda Top şeftir. O İtalyan Mutfak Sanatları Eğitimi ve Sicilya'da bir otelde bir şef yardımcısı olarak başlamıştır. Hyeon-sonun da Kore'de en çok tanınan İtalyan şef olma yoluna girmiştir.
Kızımız daha saftirik değilde daha zeki ve hırslı birine oynasa şefe daha iyi meydan okusa daha sağlam bir kurgu olurda aslında...
Ahh şefim Ahh senin kadar tatlı bağıran bir adam daha var mı insan hem korkuyor hem gülüyor :)
Dizi boyunca kötü karakter rolündeydi ama sağlam bir kötülük yapamadı zaten çok fazla entrikaya dayalı bir dizi değildi...
Şefin hislerini açıp gözlerinden öptüğü sahne ben mest :)
Ahh kıza aşık olan müdürün sürekli ikilinin arasına girip şefi gizliden kıskançlık krizlerine sokması :)
En tatlı sahne :)
Romantizim hadsafhada çok tatlıydılar :)
Bu adamın hiddeti derim :)
Buda filmden sürekli yaptıkları makarnaydı kel alaka derseniz yapmaya çalışmadım zaten yapamamda çok zor gözüküyor diziyi izledikten sonra çok iyi makarna yapmak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...