22 Şubat 2014 Cumartesi

Maydanoz Time:Müzik-Katy Perry-Dark Horse

Öncelikle herkese mutlu haftasonları dilerim! Evet,malesef ki geçtiğimiz 3 gün için de yine hasta olmayı başardım ve yatak yastık kıçımı devirip yatmaktaydım YGS yaklaştıkça stres yaptım vücudum mu çok kasıldı yoksa İzmir'in güneşli havalarına güvendim de ince mi giyindim bilmiyorum ama elimden geldiğince terleme ve dinlenmeye çalıştım ama yatakta yatmak bana göre olmadığından elimde tablet,telefon elbette yine Kore dizisi izleyip kitap okudum(yakında postu gelecek) ama bu aralar Müzik dünyasından bayaaa uzak kaldığımı farkettim Vevo'ya girip bakalım yeni ne klipler neymiş diye bakınırken Katy Perry'nin Dark Horse klibi ile karşılaştım ki Oh My Gosh dedim mi yok ben Amanin dedim elbette :)
Ama muhteşem üllü güllü fırtınası hemde en temeli olan Mısır'dan başlayaraktan eğlenceli bir Katy Perry klibi ile bulduk karşımızda,elbette her Katy klibi gibi bunda da muhteşem bir set çalışması ve emek var şarkıda oldukça iyi bence özelliklede müziği oldukça güçlü diyebiliriz ayrıca hayatımda gördüğüm en güzel Kleopatra bizim Katy diyebiliriz ayrıca basenlerden ve bacaklardan oldukça kilo almış gördüm Katy'i boyu kısa olduğundan iyice üstten basılmış gibi görünsede her zaman taş gibi bizim kız hadin izleyelim yeni klibi !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...