31 Mart 2014 Pazartesi

Maydanoz Time:Müzik-Indıla Derniere Danse

Öncelikle herkese merhabalar!Bu müzik postumuz da yaşımıza başımıza dil yeteneğimize bakmadan sadece müziği ve söyleyiş tarzı ile ki ben klibi de çok ama çok beğendim beni mest eden şarkı.Dilime düşen diyemiyorum çünkü malesef ki İngilizcem yarım yamalakta Anadolu Lisesi Almanca olsam da Fransızcam Bonjuar ve Mersi dışında pek yok :( Stromae ve Zaz'dan sonra Fransızcaya zaten ilgim vardı ama bu şarkıyla iyice ilgilenmeye başladım.Yapılacaklar listeme bunu da unutmadan eklesem iyi olacak nasıl olsa bir gün Paris'e gideceğimden (inşallah) az da olsa çat pat da olsa Fransızcam olsa fena mı olur yani? Şiir gibi dil Allah'ım konu dil olunca ve elbette hayallerim bi heyecanlandım çenem açıldı asıl konudan saptırıverdim.Neyse şarkının umutsuz,hayal kırıklığı,karanlık yanının yanın da umut verici ve hayata sıkı sıkı bağlanma teması beni bu müzik postunda bu şarkıyı ağırlamaya itti.Neyse daha fazla boş gevezelik yapmadan Indıla-Derniere Danse'yi sunarım.Yerin dibi not:Şarkıyı eğer beğenecek olursanız Google'dan şarkı sözlerinin çevirilerine bakmayı unutmayın müziği kadar sözleri de çok ama çok güzel ve çok anlamlı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...