5 Nisan 2014 Cumartesi

Maydanoz Time:Ben-19. Yaş Günüm

Öncelikle herkese merhabalar!Malesef ki dün postu yazamadım malum doğum günümü kutladık ayrıca Aydın'dan dayımlar geldi onlarla birlikte mini bir doğum günü kutlaması yaptık daha sonrasında Tabu oynadık ben kuzenim en güzel doğumgünü hediyem olan biricik kuzenim Ege'nin yanaklarını sömürdüm ve genel de ergen kızları (yaş 19) sevmediğinden beni yine bir güzel çırmaladı pis cüce :) Tabu oynarken bol bol eğlendik elbette hele anneciğimin eşsiz edebiyat bilgisi her defasında ortaya çıkıyor Tabu oyununda...Behçet Necatigil'e Necati Necatigil demesi hepimizi kopardı tabi ki :) Öncesin de dershaneden arkadaşlarımla mini bir doğum günü kutlaması yapmıştık onlardan ve kardeşimden nacizane hediyeler aldım ve hepsini çok ama çok sevdim hepsi küçük ama anlamlı şeylerdi.Beni oldukça iyi tanıdıkları burdan belli çünkü ben küçük şeylerden mutlu olan bir insanım sonuçta ayrıca takı manyaklığım olduğunu bildiklerinden hepsi de küpe ya da bileklik almış :) Hepsi de çok orijinal ve çok minnoşlar :) Hepsine tekrardan burdan çok ama çok teşekkür ederim :) Sonuç olarak ailemle ve sevdiğim arkadaşlarımla mini minide olsa kutladığım çok güzel bir doğum günü oldu ayrıca 2 gün boyunca kutlamış  oldum.Çünkü;gerçek doğum günüm 3 Nisan ama kimlik kartımda 4 Nisan yazıyor yani resmi doğum günüm 4 Nisan oluyor eh haliylen biz de 2 gün boyunca kutladık :) Gönül ister ki masallarda ki gibi 40 gün 40 gece kutlayalım ama bunla da idare edicez artık ne yapalım :) Ahh 19 yaşıma girdim çok heyecanlı :) 18 yaşından bir farkı var mı?Görünüşte elbette yoktur ama yaşadığım ve öğrendiğim şeyler o kadar fazla ki...Bir şeylerin farkına varmak,kendi içimde farkındalık yaratmak...Kalbimi aşırı uçlarda yaşadığım duygularımı dizginleyebilmeyi öğrenmek,kalbimi beynimin kontrolü altına alabilmek...Ve anı yaşamayı öğrenmek...18 yaşımda çok üzüldüm,çok kırıldım çok ağladım ama geçti işte zaman öyle hızlı geçiyor ki hiç bir şey için (ölüm haricinde elbette Allah göstermesin)çok fazla üzülmemeyi öğrendim.Her şey her acı,her mutluluk her şey geçiyor elbette.Önemli olan buna sabretmek ve her şeyin istediğimiz gibi olacağına inanmak.Umut insanoğluna verilmiş en büyük nimet bence :) Neyse bu kadar duygusal bir 19 yaşına girme konuşması yeter ehh iyi ki doğdum o zaman :)

Sevgili arkadaşım Bilge'nin doğum günü hediyesi kardeş bilekliği :)

Sevgili kardeşim Sude'nin doğumgünü hediyeleri kuğu küpeler ve Atatürk mıknatıslı kitap ayracı...

Sevgili arkadaşım Vildan'ın doğum günü hediyesi olan pembiş elbise şeklinde ki küpeler...

En güzel ve en sevdiğim doğum günü hediyem elbette tatlış kuzenim Ege'nin ve ikizlerin gelmesi :) Öyle Bir Geçer Zamandaki Osman değil mi aynı hele gözler saçlarını kestirmiş hali bu yine uzunken aynı Osman :)

Bu da benim 19 yaş pastam ve alkışş iyi ki doğdun Buse iyi ki doğdun Buse :)

Ve finalde herkes nacizane pastamın üzerindeki dev çikolatalara bir saldırı düzenledi ahh işle böyle geçti doğum günüm nice mutlu senelere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...