23 Nisan 2014 Çarşamba

Maydanoz Time:Ben-Sıla Konseri İzmir-Gaziemir

Herkese merhabalar efenim!İlk olarak herkesin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayram'ını tüm kalbimle kutlarım!Evet bu ''ben'' postunda dün bahsettiğim Sıla konserini ve etkinlik kapsamında düzenlenen fuarı anlatacağım sizlere.(Huhhu Gaziemir belediyesi çalışıyor.) :)

Sokaklar 23 Nisan bugün olmasına rağmen etkinlik kapsamında erkenden süslenmişti bile bayrak ve Atatürk portreleri ile.Hava da şansımıza çok güzeldi dün.(Böyle dediğimi bakmayın o anlarda iyi gözüküyordu konserin ortalarında bir yağmur yağdı ki sormayın hep böyle dedim diye oldu sormayın bende ki şanssızlığı.)İlk defa Gaziemir'de belediyenin düzenlediği bir etkinliğe katılacağım için heyecanlıydım.Gerçi daha önce Gripin konserine geldim ama o zaman çok kalabalık yoktu çünkü hava bildiğiniz buz gibiydi.Böyle bir fuar alanı da kurmamışlardı.Fuarın  girişi gök kuşağı şeklinde bir kapıydı.Bu kapı benim çok hoşuma gitti ama çıkışta kapı çok dar olduğundan baya baya bir izdiham oldu o yüzden kapıdan nefret ettim çıkışta.


Konser 20.30'da başlayacaktı.Biz fuara geldiğimiz de saat 19.30 falan geliyordu herhalde.O zaman dilimi içinde fuarı gezelim dedik.Sıra sıra beyaz çadırların içinde;tanıtım yapan kolejler,dernekler,ev hanımlarının yapıp sattığı pasta böğrekler,gözlemeler...Uzun bir yol boyunca sıralanmış ışıklarla parıldayan çok güzel bir fuardı.Kalabalık ortamları çok ama çok severim.(İzdihamlar dışında elbette.)Benim favori reyonlarım ilk olarak bir peynir aşığı olarak Kars kaşarından İtalyan peynirlerine kadar sergilenen peynir tezgahı oldu.Daha sonra takı toka tezgahına yöneldim.El yapımı bilezikler,kolyeler,yüzükler,saatler...Ordan 2 tane de yüzük ganimetim oldu bu fuar gününden hatıra olarak.Daha sonra 2 Tl gibi çok ucuz bir fiyata satılan hediyelik eşyalara bayıldım.Tabi hediye alacak kimsemiz olmasa da benim çok hoşuma gitti bu tezgah.

Saat 20.30 kadar fuarda kalabalığı yara yara önlere geçmeye çabalayarak geçti.Kahverengi deri ceketim,beyaz önünde Hippie kızların olduğu t-shirtüm hem bandana hem de flar olarak kullandığım Burberry'im.Koyu kahverengi Mango deri çantam altımda (gözükmesede) Levis lacivert pantolonum ve lacivert-kırmızı New Blancelarım vardı.Makyaj olarak sadece hafif kırmızı bir ruj ve rimel tercih ettim.

Ve nihayet Sıla konseri başladı.Yeni Ay albümü dolasıyla sahne Yeni Ay şeklindeydi.Ve sahneye kocaman alkışlar eşliğinde ay gibi doğdu Sıla.Yerli müzikte dinlediğim sayılı sanatçılardan Sıla.Yeni albümündeki şarkılardan çok sevilen ve bilinen şarkılarını söyledi.Ayrıca Sıla'da İzmirliymiş bunu da öğrenmiş oldum.Beyaz bir deri ceket içinde siyah salaş bir t-shirt deri pantolon ve siyah conversler ile rahat ve samimiydi her zaman ki gibi Sıla.Kendisi kadar orkestası ve daha sonra ara da tek tek şarkı söyleyen 3 vokalistide çok başarılıydı.Üstte de söylediğim gibi konserin ortalarına doğru yağmur yağmaya başlayınca ailecek geldiğimiz için annemler hadin artık gidelim dediler böylece evin yolunu tuttuk.Bana kalsa yağmur altında da dinlerdim Sıla'yı hatta daha bi güzel olurdu ama sonra hastalanır yatağı boylardım elbette biliyorsunuz hastalanmaya pek bi müsait yapım var.İşte dün de böyle geçti.Şimdilik bu kadar bugün dershane de tatil o yüzden bol bol İntegral çalışacağa benziyorum ama yarın sevgili arkadaşım Bilge ile İzmir Kitap Fuarında olucaz onun da postunu en yakın zaman da hazırlarım hadin ben kaçtım!!
Edit:

Nihayet fuar ganimetlerimi resimleme şansı buldum ve işte fuar ganimetlerim...Sonsuz şeklinde ve yeşil boncuklu nazar boncuğu gold yüzükler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...