6 Nisan 2014 Pazar

Maydanoz Time:Kitap-Pucca Ay Hadi İnşallah!

Herkese merhabalar efenim!!!Bu kitap postumuzun konuğu bir Blogger-Yazar olan Pucca ve yeni çıkan serisinin 4.kitabı olan Ay Hadi İnşallah! Pucca'yı tanımayan kaldı mı artık bilemiyorum.Hürriyet gazetesinde köşe yazarlığı dahi yapmaya başladı 4 kitabı ve elbette bir Bloğu var.O yüzden benim içinde bir ideol kendisi.Blog yazdığımdan değil elbette bu işe sonradan başladım.Ama 6.sınıftan beri 100'lük 200'lük defterlere hikaye yazma alışkanlığım var boru değil 25'e yakın hikayem oldu hem de seri halinde.Allah izin verirse bende belli bir olgunluğa eriştikten sonra bu hikayeleri bir kitapta toplayıp bastırmayı düşünüyorum daha 19 yaşındayım yahu hele bi istediğim yeri kazanayım Ay Hadi İnşallah diyelim haha :)
Neyse kendi fikirlerimi geçecek olursak gelelim kitaplara.Pucca başından geçenleri günlük tarzına benzer bir tarzla oldukça samimi bir üslupla okuyucularına sunuyor.Oldukça eğlenceli bir kitap kullandığı üslup öylesine tatlı ve samimi ki okurken çok yakın bir arkadaşınızla muhabbet ediyor gibi oluyorsunuz.Onun başından geçen absürd olaylara siz de kahkahalarla gülüyorsunuz.Dikkat kalabalık(otobüs,vapur) yerlerde okumayın kendi kendinize gülerken millet sizi deli zannedebilir denendi onaylandı !!!
Serinin diğer kitapları:
1-Pucca Günlük Küçük Aptalın Büyük Dünyası
2-Pucca Günlük Ve Geriye Kalan Her Şey
3-Pucca Günlük Allah Beni Böyle Yaratmış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...