18 Nisan 2014 Cuma

Maydanoz Time:Müzik-Rihanna Ft Shakira Can't Remember To Forget You

Merhabalar efenim!TGIF diyerek güne başlayasım var yani Türkçe meali Allah'a Şükür Bugün Cuma demek oluyor :) O yüzden bu güzel cuma gününe eğlenceli ve çok güzel bir şarkı ile başlayalım dedim ve bu müzik postunda Rihanna ve Shakira'nın bu yılın bence bomba düeti olan Can't Remember To Forget You'yu ağırlamaya karar verdim.İkisi de çok ünlü,çok güzel ve kendine has tarzları olan çok beğendiğim ve dinlediğim iki kadın sanatçı.Kendin de iki dünyadan bir dünya yaratmışlar bu kliple diye düşünüyorum.İlk duyduğumda ne alaka kel alaka tutmaz bu klip bu şarkı diye düşünsemde sonrasında iki sesin aslında birbirlerine yakıştığını düşünmeye başladım ve şarkıyı dinledikçe hoşlanmaya başladım ve nihayet müzik postumda ağırlayabildim.Çıktı çıkalı biraz geç oldu aman güç olmasın efenim!Bu arada da Rihanna'nın bu saçlarını daha çok sevdim diyebilirim saçma sapan psiko saçlarından gına gelmişti artık.Dişiliği vurgulayan bir klip zaten.Kostümlerden de danslardan da tonlamalardan da gayet fark ediliyor.Bu arada Shakira hiç o tatlış bebeyi fırtlatmamış gibi tütütü kadına manşallah hem bebe yaptı hem kariyer yaptı hem de Pike'yi kaptı kadın Shakira boru değil yani.Bu arada bu klipte Shakira gitar ve bateri çalınca Shakira'yı ilk tanıdığım objection şarkısı ve klibi aklıma geldi kadın o günden bugüne hiç yaşlanmamış bile arkadaş ya ahh ahh işte şurada 19 yaşındayım 37 yaşındaki kadının benden daha güzel bir vücudu var arkadaş yahu kıskanmamak elde değil.Neyse benim kızsal kıskançlıklarımızı bir tarafa bırakacak olursak Rihanna'nın ve Shakira'nın muhteşem klibini izleyelim bu arada Shakira Empire diye yeni bir albüm çıkardı ve albümünün çıkış şarkısı olan Empire'a da yeni bir klip çıkardı yakında hazırlayacağım bir müzik postunda o şarkıyıda konuk edeceğiz.Hadin mutlu cumalar efenim !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...