2 Mayıs 2014 Cuma

Maydanoz Time:Dizi-Cunning Single Lady

Merhaba Kore dizi bağımlıları!Evet evet itiraf ediyorum!Ben bu son dedim geri kalanları yazın sınav bittikten sonra izlicem dedim ama yok tutamadım sözümü ve 2014 yayınlanan yeni dizilerden birini izledim ama bu benim aslında ilk gözağırım yani bölüm bölüm hafta hafta bekleyerek sabırla izlediğim ilk Kore dizisi zaten dizi 16. bölümde final yaptı o yüzden 8 haftalık bir süreç oldu benim için.Neden 8 hafta çünkü Kore'de diziler 2 gün üst üste yeni bölümleri yayınlanıyor!Ahh bizim gibi bir hafta çile çekmiyorlar yani...Neyse gelelim benim 2014'te ki ilk göz ağrıma yani Cunnig Single Lady dizisine.Bu arada Wokie'imin yeni dizisi Hotel King'i de takip ediyorum acayip heyecanlı umarım Kore'de çok tutulan bir dizi olurda 16 bölümden fazla çekerler Wokie'min tatlılığına doyamadım çünkü ayrıca manyak güzel bir dizi entrika,aşk ohooo...Kore dizileri aynı bizim diziler :)
Dizinin ilk bu afişini gördüm ve ilk dediğim ayy bu adam çok tatlış kesin izlemeliyim bu diziyi dedim ehh türüde Romantik-Komedi olunca aldı başını gitti vallahi.Ve iyi ki de izlemişim dedim çünkü Joo Sang Wook benim yeni favori aktörlerimin içinde yer aldı.Kız da oldukça tatlıydı bence ama favorilerim arasında değil malesef !!Dizi de bazen kız çok gıcıklık yaptı normalde hep kızın tarafını tutarken bu sefer adamın tarafını tuttum çünkü başta hep kızı kötü taraf adamıda masum taraf olarak gösterdiler(zaten tipten belli değil mi masumluğu yerim yahu hele de dizideki mimikleri awissta!!!)ama daha sonradan kadının haklı tarafları ortaya çıktı ve finali de oldukça normal beklendik bir şekilde bitti yani diğer Kore dizilerindeki saçmalıkların aksineydi.Bu yüzden benim için favori dizilerdendi.Oldukça eğlenceli ve çok komik sahneleri de vardı.
KONU 
Ae Ra (Lee Min Jung) daha iyi bir yaşam için görünüşüne odaklanmıştır. Daha sonra mühendislik okumuş olan Jung Woo (Joo Sang Wook) ile tanışır ve ardından evlenirler ancak daha sonra boşanırlar. Boşandıktan sonra, Ae Ra zor zamanlar geçirir. Ae Ra'nın aksine Jung Woo başarılı ve zengin bir BT geliştiricisi olur.Bunun üzerine Ae Ra onunla tekrar evlenmek için Jung Woo'yu baştan çıkarmaya çalışır.


Kadın adamı baştan çıkarmaya falan çalışmadı aslında başlarda öyle bir hedefi vardı ama adamın karşısında hep cool kadını oynamayı başardı ve hep üzülen taraf adam oldu malesef :(

Gençlikleri Allah'ım!Adamın o tipi neydi öyle o saçlar o gözlük görmez olaydım!!

Kadın gençken adam iflas edince çeşitli işlerde çalışıyor hatta çocuğunu bile düşürmüş orada ağlamıştım ühüü

Ahaha bu sahneler komediydi şunların tipe bakın o saçı yirim ya :)

Şu gülüş :):):)):

Ahh evet finale doğru şu sevdiğim aşk sahneleri en sevdiğim sahneydi bu :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...