Ana içeriğe atla

Maydanoz Time:Dizi-My Girl

Awisstaaa!Hahha böyle mal mal bağırdığımı duyanlar artık 100 m öteden Buse geliyor diyor neden çünkü durduk yere Kore'ce Lezzetli diyen bir kız var :) Hem de durduk yere bir şey yemediği halde.Bildiğim nadir Kore kelimelerinden biri olunca ve bağırarak söylendiği için çok seviyorum bu kelimeyi :) Neyse Kore'den bahsettiğimiz için elbette bu Dizi postumuz da uzun süreden sonra yine bir Kore dizisiyle devam edicez.Benim bebişimin ağzını burnuna kurban olduğumun beni böyle sapık manyak bir kız yapan şu sıra bu dizide ki partneri ile oynadığı Hotel King'te ve gerçek kişiliğini gösterdiği Roommate programı ile baştan sona aşık olduğum Wookie'min Kore televizyonlarında ki ilk dizisi diyebiliriz.Ama bu halin ne la Wookie?Tamam ağız burun aynı ağız burun da o saçlar yarrabi bi insan bu kadar mı değişir kadına estetik yaptırdı ondan değişti bu kadar dedikte(bu arada estetikli hali ayrı bir taş olmuş bu hali çok köylüydü.)Wookie'ye ne oluyor adam bildiğiniz evrime kafa atmış.Gençliğinden nefret ettim adamın görmek istemiyorum bu hallerini!30 yaşına ne zaman girdi adama bir yakışıklılık bi taşlık geldi olgunlaştı yahu!Neyse benim daha fazla Lee Dong Wook sapıklıklarıma sizi maruz etmicem ve şimdilik(!) içime atıyorum ve diziye geliyorum evet nihayet(!)... Yalan dolan bir aşk hahah kesinlikle komedinin dibiydi bu dizi aylar aylar önce izledim düşünün ama tadı damağımda kalan nadir dizilerden.Wookie her zaman ki gibi buzdolabı zengin bir genci canlandırıyor günlük hayatında çok gülen bir adamken dizilerde hep buzdolabı ayda yılda gülen bir adam görüyoruz ama bu halleride ayrı bir karizma bak yine ya :)Neyse konuya gelelim artık....
Gong Chan’ın hasta büyükbabasının son isteği, kayıp olan torununu bulmaktır. Gong Chan’da, büyükbabasının bu isteğini yerine getirmek için yıllardır onu aramaktadır. Yine böyle bir zamanda, hayat dolu ve güzel Yu Rin ile tanışır. Yu Rin, bir tur rehberidir ama sıkıştığı her an seri şekilde yalan söyleyebilen bir kızdır. İkisinin karşılaşması, ortak noktalarda birbirlerine yardım etmeleriyle ve birbirlerinden yavaş yavaş etkilenmeleriyle devam eder.
Büyükbabasının durumunun ağırlaştığını öğrenen Gong Chan, Yu Rin’den, gerçek kuzenini bulana kadar, sahte kuzeni olmasını ister. İlk başlarda Yu Rin bunu kabul etmese de, daha sonra paraya olan ihtiyacı ve yaşlı bir adamın son isteğini yerine getirme arzusuyla, bir günlüğüne bu teklifi kabul eder. Ama işler beklendiği gibi gelişmez.
İşin içine, Yu Rin’den ilk görüşte hoşlanan Gong Chan’ın en yakın arkadaşı ve iş ortağı Jung Woo ve Gong Chan’ı, tenis kariyeri için terk eden sevgilisi Seo Hyun ve buna birde, ölmek üzere olan büyükbabanın, torununu gördükten sonra hızla iyileşmesi de eklenince, bir günlük diye başlanan kuzen + torun olma serüveni, içinden çıkılamaz bir hal alır.






Edit:Kızın halleri çok tatlıydı dizide durduk yere yolun ortasında yalandan bayılıp kalması sürekli adama eğlenceli yalanlar söylemesi hahah :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…

Çin Dizi - Love 020

Herkese merhabalar efenim ...
Dizi yolculuğumuza bu sefer Çin Dizileri ile devam ediyoruz.Normalde Çin'i de ,kültürünü de,dilini de çok fazla sevmem ama arada cidden çok tatlı çocukların olduğu ve konuda oldukça güzel olan dizilere denk gelince izlemeden geçemiyorum elbette.
Love 020 benim şu zamana kadar izlediğim en ilginç dizilerden biriydi.Aslına bakarsanız normal romantik-komedi dizisi gibi gözüksede içinde fantastiğe yakın diyebileceğim unsurlar bulunuduran açıkça söylemek gerekirse bir oyun dünyasının içindeki karakterler olarak haraket eden ve bazı sahneleri buna göre çekilmiş bir dizi,benim gibi oyun severler eminim bu diziyi çok seveceklerdir.Normalde genelde filmlerde gördüğümüz fantastik efektleri bir dizide görmek beni ayrıca etkiledi diyebilirim.
Çocukluğumda Metin 2 , Lol,Dota tarzı oyunlar vardı - gerçi halen var - bu oyunların gerçek karakterler oynuyormuş gibi düşünün bir oyunun içindeki dünya bir de dışta gerçek bir dünya var.Oyunun en iyisi olan bir erkek ve bir k…