27 Mayıs 2014 Salı

Maydanoz Time:Dizi-My Girl

Awisstaaa!Hahha böyle mal mal bağırdığımı duyanlar artık 100 m öteden Buse geliyor diyor neden çünkü durduk yere Kore'ce Lezzetli diyen bir kız var :) Hem de durduk yere bir şey yemediği halde.Bildiğim nadir Kore kelimelerinden biri olunca ve bağırarak söylendiği için çok seviyorum bu kelimeyi :) Neyse Kore'den bahsettiğimiz için elbette bu Dizi postumuz da uzun süreden sonra yine bir Kore dizisiyle devam edicez.Benim bebişimin ağzını burnuna kurban olduğumun beni böyle sapık manyak bir kız yapan şu sıra bu dizide ki partneri ile oynadığı Hotel King'te ve gerçek kişiliğini gösterdiği Roommate programı ile baştan sona aşık olduğum Wookie'min Kore televizyonlarında ki ilk dizisi diyebiliriz.Ama bu halin ne la Wookie?Tamam ağız burun aynı ağız burun da o saçlar yarrabi bi insan bu kadar mı değişir kadına estetik yaptırdı ondan değişti bu kadar dedikte(bu arada estetikli hali ayrı bir taş olmuş bu hali çok köylüydü.)Wookie'ye ne oluyor adam bildiğiniz evrime kafa atmış.Gençliğinden nefret ettim adamın görmek istemiyorum bu hallerini!30 yaşına ne zaman girdi adama bir yakışıklılık bi taşlık geldi olgunlaştı yahu!Neyse benim daha fazla Lee Dong Wook sapıklıklarıma sizi maruz etmicem ve şimdilik(!) içime atıyorum ve diziye geliyorum evet nihayet(!)... Yalan dolan bir aşk hahah kesinlikle komedinin dibiydi bu dizi aylar aylar önce izledim düşünün ama tadı damağımda kalan nadir dizilerden.Wookie her zaman ki gibi buzdolabı zengin bir genci canlandırıyor günlük hayatında çok gülen bir adamken dizilerde hep buzdolabı ayda yılda gülen bir adam görüyoruz ama bu halleride ayrı bir karizma bak yine ya :)Neyse konuya gelelim artık....
Gong Chan’ın hasta büyükbabasının son isteği, kayıp olan torununu bulmaktır. Gong Chan’da, büyükbabasının bu isteğini yerine getirmek için yıllardır onu aramaktadır. Yine böyle bir zamanda, hayat dolu ve güzel Yu Rin ile tanışır. Yu Rin, bir tur rehberidir ama sıkıştığı her an seri şekilde yalan söyleyebilen bir kızdır. İkisinin karşılaşması, ortak noktalarda birbirlerine yardım etmeleriyle ve birbirlerinden yavaş yavaş etkilenmeleriyle devam eder.
Büyükbabasının durumunun ağırlaştığını öğrenen Gong Chan, Yu Rin’den, gerçek kuzenini bulana kadar, sahte kuzeni olmasını ister. İlk başlarda Yu Rin bunu kabul etmese de, daha sonra paraya olan ihtiyacı ve yaşlı bir adamın son isteğini yerine getirme arzusuyla, bir günlüğüne bu teklifi kabul eder. Ama işler beklendiği gibi gelişmez.
İşin içine, Yu Rin’den ilk görüşte hoşlanan Gong Chan’ın en yakın arkadaşı ve iş ortağı Jung Woo ve Gong Chan’ı, tenis kariyeri için terk eden sevgilisi Seo Hyun ve buna birde, ölmek üzere olan büyükbabanın, torununu gördükten sonra hızla iyileşmesi de eklenince, bir günlük diye başlanan kuzen + torun olma serüveni, içinden çıkılamaz bir hal alır.






Edit:Kızın halleri çok tatlıydı dizide durduk yere yolun ortasında yalandan bayılıp kalması sürekli adama eğlenceli yalanlar söylemesi hahah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...