23 Mayıs 2014 Cuma

Maydanoz Time:Kırmızı Halı-2014 Cannes Film Festivali

Merhaba kırmızı halı severler!2 gündür devam eden Cannes Film Festivalinden taze taze bir post yapalım dedim bu posttan sonra elbette günün postuda gelicek bu yüzden takipte kalın bakalım yılın en çok beklenen kırmızı halısına kimler katılmış...
barbara palvin sheer sexy after hanging with justin bieber 02İlk olarak Biber'in ex-girlfriend'i olarak anılan yüzü güzel aklının olduğundan şüphe ettiğim Barbara Palvin ile başlıyoruz.Yeni saç rengi tam bir beter böcek..Fındık kabuğu güzelim saçlarını koyult koyult Adriana Lima özentisi gibi bir şey olmuşun! Seni günahım kadar sevmesem de elbisene ve çantana malesef bok atıp çirkeflik yapamıcam çünkü cidden çok güzelmiş ve kendisine de çok yakışmış zilli...
kellan lutz luke evans cannes amfar gala 2014 01Kellan Lutz ile devam ediyoruz.Adam taş yahu daha ne diyim...
conchita wurst amfar gala 2014 01Conchita kendisi Eurovision şarkı yarışmasının birincisi oluyor duymayan bilmeyen varsa şarkısını sesinin hiç bilmiyorum fakat sakalları ve tamamen kadın görünüşü ile kazandığı 100 m'den belli oluyor elbette.Bu arada yakından baktım da eğer kendisi erkekse ve bu hale sadece gösteri şov amaçlı girdiyse kendisini tebrik ediyorum çünkü benden daha seksi bir kadın olmuş maşallah tü tü tü nazar değmesin benim bacıma.Eğer kadında ve o sakallar takmaysa gerçekten makyözü çok iyi yapmış o yüzden de tebrik ettim eğer çift cinsiyetliyse iki halini de çok iyi buldum ve Allah'a havale ettim.
michelle rodriguez milla jovovich keep it chic at cannes amfar gala 01Milla Jovovich.Ahh bu kadına her zaman bayılmışımdır her zaman çok asil giyinir ve dimdik hep asil durur diyecektim ki tam da bu haliyle lafları ağzıma tıkadı resmen bu omuzlarındaki bayatlamış kükrkçükler mi dersiniz geniş alnını daha da belirginleştiren gerilmiş alttan topuzu mu dersiniz elbisenin rüküşlümü dersiniz ne derseniz diyin tercih sizin...
heidi klum rocks high slit dress at cannes amfar gala 2014 09Heidi Kulum yürüüü ya kulum demiş Allah Heidi yürümüş gördüğünüz gibi bu yüzden Allah kendisine ne nimet verdiyse bizleres unmuş.Bebe mavisi elbisesiyle derin bacak dekoltesi ve göğüs dekoltesi ile gecenin en açık kadını ilan ediyorum kendilerini devaamm bebemm!
heidi klum rocks high slit dress at cannes amfar gala 2014 08Nicole Scherzinger Allah canımı alsın ilk baktığımda o olduğunu anlayamdım yoo siyah her zaman ki elbise seçiminden değil yoo her zaman ki saç stili ve ten renginden de değil kafasını biraz yukarı kaldırmış acaba ondan mı yoksa saçlarının rengini mi açmış töbe yarabbi yok bulamadım bu kadında bir değişiklik var ama ne?
heidi klum rocks high slit dress at cannes amfar gala 2014 13Dita Von Teese.Bu kadın hiç bir kırmızı halı da çizgisini bozmadı yarabbi her zaman ki gibi seksi güllü dallı elbiseler her zaman ki gibi retro kıvrık siyah saçlar her zaman ki hatta aynı numara da bile olan kırmızı ruj...
alessandra ambrosio karlie kloss amfar gala 2014 08Alessandra Ambrosio.Beyaz elbisesi belden dekoltesi derin göğüs dekoltesi derin bacak dekoltesi Allah açılmayan gösterilmeyen bir yer kaldı mı ? Buna rağmen elbisenin tasarımı bi harika dostum!Kadın işi biliyor da geliyor...
aishwarya rai husband cannes amfar gala 2014 05Aishwarya Rai.Bu kadını görünce Jai Hoo şarkısını söyleyesim geliyor nedense diyemiyorum çünkü kadın Bollywood güzeli yahu! Ama ciddi anlamda güzeli yani!Gözler mi dersiniz beyaz teni mi yoksa şu şahane göğüs detaylı elbisesi ve saçları mı hmm OKEY verdim!
bar refaeli rosie huntington whiteley amfar gala 2014 16Irina Shayk kendini kadın dudaklardan ele veriyor zaten :) Tozpembe elbisesi ne desem bilemedim ki!Önce düz straplez pullu uzun bir gece elbisesi giymeye karar vermişte sonra ya bu çok sade olur deyip etrafına bakmış ve perdeleri görüp hah demiş ve elbiseye nakletmiş gibi durmuyor mu?
bar refaeli rosie huntington whiteley amfar gala 2014 07Bar Rafaeli.Kadın sarışın yahu?Kör müyüz görüyoruz sarışın olduğunu demeyin sakın çünkü sarışın demek kesinlikle kırmızı demektir kırmızı halıda!Bu oldukça ünlü bir aşk üçgenidir.Ve gelenekseli elbette yine ünlü bir sarışın olan Bar Rafaeli yapmış.Tek omuzlu düz kırmızı elbisesi iyi hoşta uzun kolun üstüne taktığı pırlantı bilekliği ne demeli hem de eşşek kadar kensinlikle yeni bir moda akımı başlatmış önümüzde ki kış badilerin üzerine bileklik takan kızlar görürsenişz hiç şaşırmayın benden uyarması!!
justin bieber amfar gala cannes 2014 03Justin Bieber Justin Bieber Let Me Go! Diyorum Flo-Rida'ya benden selam olsun!Vallahi bu tipi görünce ne diyeceğimi şaşırıyorum ben de böyle bir giriş yapayım dedim.O kollara döşenmiş dövmeler mi desem yeni burulmuş bıyıklar mı desem hafif yanık teni mi desem oy kurban oy...
lindsay lohan sexy short dress party cannes 04Lindsay Lohan.Gece kulübüne striptiz yapmaya mı geldin a be gülüm ne bu hal?Oysa ben seni gençliğinde ne severdim ki o saç rengini saç şeklini halen çok seviyom ama o ayakkabılar o elbise oy oy...
robert pattinson dons a dapper suit for the rover cannes premiere02Robert Pattinson.Alacakaranlık ile büyük bir başarı yakalayan yakışıklı vampir Edward havaları ile dolaşan bir insancık kendisi.Yakışıklılığını bir masa da oturup tartışabiliriz bence...
zoe saldana marco perego suki waterhouse relativity 10 party 05Zoe Saldana.Oysa ben seni ne sevmiştim Kolombiyalı filminde oysa ne havalıydın o filmde böyle mi olacaktı sonumuz sen sarılar içindeyken ben sarılık mı geçirecektim?
cara delevingne search premiere cannes 01Cara Delevingne.Ben erkek olsam ve bu kadını yolda görsem aynen şöyle laf atardım kaşların olam anam! Zaten çubuktan hallice bir kızsın neden daha dümdüz bir parıltı geçirip kendini kırmızı halıya atarsın a be gülüm?
rita ora yacht cannes belvedere london 02Rıta Ora.Kendisi sahnelerin yeni gülü çizgisinden hiç kaymıyor vallahi nerde pavyon işi elbise var onu giyip geliyor koca karı dağınık saçlarına da diyecek bir şeyimiz yok elbette!
jennifer lawrence julianne moore mockingjay part 1 cannes party 01Jennifer Lawrance.Bu kadına şişko diyenin ağzını yırtarım vallahi!Nasıl şişko olur bu kız ya! Dalyan gibi maşallah sen onlara bakma annem homigırtlak yemeye devam et te o basenlerin taşsın elbiselerden...
naomi watts edward norton reunite at cannes 03Matt Smith.Bu tatlışı bir yerden tanıdınız mı?Evet kendisi Dr.Who oluyor.Adam tam bir kemik yahu ayrıca tam bir İngiliz havası var.Ayrıca takımda pek yakışmış benim civanım a haaa
blake lively ryan reynolds captive cannes premiere 01Blake Lively.Allah'ım bu kadını sevmem için ne olur bana bir sebep var çünkü çok güzel giyiniyor ve nalet olsun ki dostum ne giyse çok yakışıyor oysa ben bu kadını Gossip Girl'den bu yana hiç mi hiç sevmiyorum hele de o alttan yaptığı topuz iğrenç saçlarını!
lupita nyongo rooney mara party with calvin klein at cannes 08Rooney Mara.Ben bilmem ama bu kadına bence kesinlikle siyah çok yakışıyor ayrıca Ejdarha Dövmeli Kıza bu kızdan başkası bu kadar yakışır mıydı bilemiyorum kadın da tam bir zeki psikopat tipi yok mu neden melek beyazı peki hocam neden siyah değil de beyaz?
Sharon Stone.Sen ki koskoca Polat Alemdarla öpüşmüş kadınsın ne bu hal Sherry!Yaş baş aldı nasılsa bana bakmazlar bu saatten sonra mı dedin ne yaptın?O gözlere o saçlara bu elbise yarab!
Paris Hilton.İlk defa düzgün hem de düzgünlükte ve güzellikte sınırları zorlamış bir elbise mi giymiş yoksa benim göz numaram mı büyüdü yok yok bu bence bizim yerli Parüs gerçek Paris'i kaçırdılar o kadını bunun yerine koydular ahaha şimdi çaktım bu kesinlikle Paris Hilton nerden mi anladım elbette o güzelim elbise yakışmayacak saç stilinden illa bir yerden açık vermeli vermelliiii!
Ryan Gosling.Kızlar gidişine ben yan duruşuna hastayım be adam!Yandan bile pek yakışıklısın nokta üzerine laf söyleyeni yakarım!
Adriana Lima.İçimde gram kıskançlık varsa esmer olayım!Bu kadın hepsini ezer geçer yahu.Barbaraymış yok manken olanmış pehh kadın açmış sütun bacakları giymiş siyah-toz pembe elbisesini yapmış sımsıkı topuzu da hadin bi iki poz alın sonra ben Cannes sahillerine kaçar der gibi...

Evet şimdilik bu kadar yeni bir postta görüşmek üzere!Sevgiler saygılar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...