10 Mayıs 2014 Cumartesi

Maydanoz Time:Müzik-Anna Kendrick When I'm Gone

Öncelikle herkese iyi hafta sonları dilerim efenim!Bu hafta sonuna (İzmir'de bir hava var ki sormayın ahaha güneş evdeyken bile içimi ısıtıyor) şöyle klibini ve şarkıyı çok beğendiğim bir Müzik postu ile başlayalım istedim.Hep Müzik Ödüllerinde Kırmızı Halı'da görüp bu Alacakaranlık'ta oynayan kız değil mi ne işi var Müzik ödüllerinde bu da mı başımıza şarkıcı oldu diye hep tırıs geçmiştim geçen Vevo'da kliplere bakarken karşıma çıktı bi izleyeyim dedim ve resmen bayıldım!Klibe de kızın yumuşak sesine de şarkının temposunada...Normalde suratsız bir kız olduğu için çok fazla sevmem Anna'yı sevmem ama burada resmen bayıldım ve bir kez daha ön yargılarımı kendi kendime parçalamış olmanın mutluluğunu yaşıyorum.Neyse gelelim klibe asıl ismi Cups olan şarkı aslında bir garson kızın mutfakta yemek yaparken bardaklarla çıkardığı ritmin üzerine kurulu ama kızı kendimle o kadar çok özdeşleştirdim ki anlatamam benim mutfakta yemek yaparken ki halim o saç tipi, üzerinde ki o salaş kirli giysiler tabi ben bundan biraz daha suratlıyım müzik dinleye dans ederek güle oynaya yemek yapıyorum(!)...Neyse bu arada klipteki ayrıntılarda benim için oldukça anlamlı gitmek istediği yerlerin karşı dolabına resimlerini asması arada bi bakması iç geçirmesi sonra Amerikan Cafelerdeki o hava ve yemekler ne bileyim çok hoşuma gidiyor işte benim keşke ben de böyle çalışsam ve bir amaç için para biriktirsem inanın çok istiyorum üniversiteye giderken eğer zamanım ve şansımda olursa seyehat paramı kendim kazanmak çok isterim neyse bugünlükte bu kadar hadin izleyelim!
h

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...