6 Mayıs 2014 Salı

Maydanoz Time:Müzik-Lilly Allen-Air Ballon

Nerem nerem nerem nem nem ayva çiçek açmış yaz mı gelecekkk gönül bu sevdadan vazmı geçecek bana yaptıkların az mı gelecek yandım Allah yandım yandırma beni seviyorum diyee kandırma beni çik çiki çik çik...Hahaha herkese bu güzel bahar gününden merhabalar efenim!Aramızda Kalsın dizisi sağ olsun bu şarkıyı şu sıra baya söyler oldum :) Baktım mayıs ayı gelmiş çatmış hava da sımsıcak kalın kazaklarıda kaldırdık indirdik t-shirtleri ince bluzları ahh ahh...Zaman ne çabuk geçiyor be azizim!Daha dün kıçımız donuyordu sıcak yer arıyorduk kendimize şimdi...Bahar gelince beynim akıp gidiyor yahu içim kaynıyor hopbidi hopbidi oynayasım zıplayasım geliyor içimde gereksiz bir enerji oluyor ve bu enerjiyi bir yerlerden çıkaramayınca böyle durduk yere halay çekme halleri durduk yere oynama halleri içine giriyorum...Şu sınav artık bitip gitse de biz de havamızı bulsak yahu..Oynayınca dahi 1-2 dk sonra içimi huzursuzluk kaplıyor napcaz bu matematik sınavını yaww ya geçen sene gibi heyecanlanırsam off off streste stres...Neyse sizinde içinizi kıymayayım çünkü bu bir bahar postudur!Evet dün Nevruz Bayramıydı.Lastik yakıp dilek tutup üzerinden atlamak yerine bir kağıda dileğini yazıp güllerin altına gömmeyi tercih ederim.Peki yaptım mı yoo hiçte kıçımı kaldırıp uğraşmadım vallahi bu sene kazanıcam artık bir yeri ve gidicem vallahi artık içime sıkıntı bastı aaa !
Sıcak olunca beynim akıp gidiyor derken gayet ciddiydim!
Bunlarda bahçemizde açan kırmızı güzel kokulu içinde bol bol arı bulunan güller altına gömecektim dileğimi sözde ama erindim ve gömemedim!
Vee dün dondurma mevsimini Magnum'un Double Çikolatası ile açmış bulundum çok ama çok mutluyum yaşasın dondurma!
Neyse biz bu güzel bahar gününde asıl konumuz olan Lilly Allen'ın çok sevdiğim yeni şarkısı ve klibi Air Ballon'a gelelim.Lilly Allen'ı çocukluğumdan bu yana çok severim hele de Fuck You şarkısına bayılıyorum (!)...Uzun bir aradan sonra yine o tatlış stili ve sesi ile geri döndü müzik piyasasına ve yeni albümünün ilk klibi bu bahar mevsimine oldukça uymuş!Saçlarına bayıldım klipteki her hali çok tatlı ve çok güzel zaten.Kakülü yakıştırdığım nadir insanlardan o zaman hemen dinleyelim ve içimize freshliği dolduralım!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...