28 Haziran 2014 Cumartesi

Maydanoz Time:Dizi-Marry Him If You Dare

Herkese tekrardan merhabalar efenim bugünümü 2 film 1 kitapla geçirdim diyebilirim evet çok zor şartlarda oruç tutuyorum :) Ama olsun sonuçta sevap sevaptır öyle değil mi? Neyse bu konuları girmeyeceğim demiştim ama bak klavyemi tutamaz oldum yine :) Neyse bugün yine Kore dizilerinden devam ediyoruz bu kış Kore dizilerine o kadar sarmışım ki peşpeşe peşpeşe göndermişim vallahi dizileri araya bir şeyler girdi o bu şu derken taslaklarda bana pis pis bakıyorlardı artık şunların postunu da yapayım da artık bitsin dedim ama yok anacım bitmiyorlar izlerken 16 bölümcükler hemen bitiyorlar postlarını yapmaya gelince yok anacım bitmiyorlar haa siz diyeceksiniz ki her izlediğin diziyi de post yapmak zorunda mısın evet zorundayım vallahi iyi kötü her keşfettiğim şeyle ilgili buraya yazmak istiyorum zaten bu bloğun amacı da bu demiştim ya size baştan...Neyse gelelim dizimize Yoon Eun Hye bayılıyorum cidden Coffie Prince ve Lie To Me dizisiyle de artık resmen aşık olduğum bir Koreli güzel diyebiliriz çünkü biliyorsunuz genel de Kore kadın oyuncuları pek sevmiyorum adamlarla hiç yakıştıramıyorum onları ya bi çirkinler bi sönükler peh peh peh...
Bu dizinin oyuncularına diyecek yok hepsi de güzel,yakışıklı,yetenekli ve rollerininde hakkını vererek oynadılar ama dizi de bi eziklik bir eksiklik var senaryo bi olmamış yahu...Bu mükemmel kadroyu nasıl böyle bir yapımla harcadılar cidden anlayamıyorum kısaca izlemesenizde pek bir şey kaybetmeyeceğiniz bir dizi haa ben illa Yoon Eun Hye görcem 2 de taş adamı kesicem diyorsanız buyrun izleyin gözleriniz dizide bayram etsin ama dediğim gibi dizi de  kurgu denen bir şey yok karmakarışık ayrıca sonunu da elbette bağlayamamışlar...

Konusu:
Bir yayın istasyonunda ki çalışan insanların arasındaki sevgi ve iş yaşamlarını konu alıyor. Yayın istasyonunda bir yazar olarak çalışan bir kadın , geçmişe gidiyor ve orada kendi ile karşılaşıyor ve kendine geleceği için tavsiyeler veriyor.
Bir yapımcı, bir yazar, bir spiker ve yayın hizmetinde çalışan insanların iş ve aşk hikayesini anlatmaktadır.

Yerin Dibi Not:Yoon Eun Hye nedense bu saç modeli olmasa da bu saç rengini acayip yakıştırdım güzel dudaklı ve yanaklı kız tatlış şey! :)






2 yorum:

  1. bu dizide en sevdiğim gelecekten gelen ajummaydı. çok şık ve çok hoştu yoon eun hye nin yaşlılığıda ancak bu kadar klass olabilirdi zaten.

    YanıtlaSil
  2. aynen bende böyle düşünüyorum aslında fantastik güzel bir konusu vardı ama kurgu tam oturmamış gibiydi :)

    YanıtlaSil

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...