17 Haziran 2014 Salı

Maydanoz Time:Dizi-My Princess

Herkese yepyeni bir günden merhaba çingularr!Çingu dediğime göre hemen çakmalısınız ki bi Kore dizisi tanıtımı daha geliyor biliyorsunuz ki ben bir diziyi tamamen bitirip izlemeden tanıtımını yapmıyorum daha doğrusu tanıtım da yapmıyorum benim ki daha çok bol yorumlu ufak spoilerlar oluyor ihihi :)
Neyse çok severek izlediğim ve unutulmaz dizilerimin de arasına giren My Princess dizisi ile Song Seung Hun taşını pardon aktörüyle tanışmış oldum ayrıca Kim Tae Hee tatlışıyla da tanışmış oldum bu dizi de iki karakterde bombaydı çünkü bence kız ilk defa çok ama çok güzeldi erkek oyuncularımıza zaten laf yok ayrıca bu çift çokta tatlıydı ve birbirlerine çokta yakışıyorlardı :) Hele de kızın çene diş ve dudak yapısına bayıldım desem yeridir...
Konusunu ilk okuduğumda daha çok Anne Hathaway'ın oynadığı Acemi Prenses filmi aklıma geldi sanırım onun gibi bir şey yapmışlar dedim aslında onun dizi haline biraz benziyor ama konu ve yaşadığı aşk biraz daha farklı elbette kız prenses olunca zaten tatlıydı ayrı bi tatlış oldu sormayın yani bu arada bu dizi de baya tatlı ve tatlış laflarını çok kullandım ama dizi hakkında tek diyebileceğim bu kelimeler onları izlerken içimde kelebekler uçuştu resmen hele de adam arabada uyurken kız adamın kirpiklerini seviyordu ahaha izleyenler hemen hatırladı değil mi o sahneyi nasıl tatlı bir sahneydi öyle ayy içim kaydı vallahi :) Bir erkeğin kirpikleri bu kadar uzun olur mu hiçç ahh ne güzel diyordu ahah çatlak kız :) Adama kıl olduğum sahnelerde olmadı değil hani bu kızı bu kadar üzmeye ne hakkı var yani Kore erkek rollerinin klişelerinden oldu zaten artık bu da tatlı sevecan güler yüzlü kız ve buzdolabı kıza sürekli eziyet eden buzdolabı adam! Ama o adam aşık olunca eriyor ki bi sormayın erimiş dondurma kadar tatlı oluyorlar vallah billah neyse bu kadar sapıklık yeter size de biraz pay bırakıyorum o yüzden açıp hemen izleyin :)
Konusu:
Lee Seol Sıradan Bir hayat yaşayan ve sıradan bir üniversite öğrencisi olan bir kızdır. O da çoğu kız gibi günü birinde prenses olma hayali kurmaktadır. Ancak Lee Seol diğer Kızlardan farkı gerçek bir prenses olmasıdır.
Peri masalı gerçek olur.







Şu sahne de acayip tatlıydı ahha o adama bakılmaz mı be :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...