28 Haziran 2014 Cumartesi

Maydanoz Time:Müzik-Pharrell Williams Marilyn Monroe

Herkese merhabalar!Dün daha önce de dediğim gibi nihayet deniz,kum ve güneş yüzü görmek için kampa gittik (evet kızarmış tavuk gibi oldum ramazan ramazan) o yüzden dünün postunu yazamamıştım bu yüzden bugün hem dünün müzik postunu hem de bugünün postunu vereceğim maksat zaman geçsin (evet orucum) dün denize girdik bugün inzivaya çekildik anlayacağınız hayırlısıyla namaz kılmayı da öğreniyorum şu sıra çünkü ailecek oldukça güzel günler geçiriyoruz bunca sıkıntının ardından Allah dualarımızı yavaş yavaş kabul ediyor diyebiliriz eh Allah veriyorsa bizden de bir şey bekliyor demektir ki şükredince daha çok versin...Neyse dini işlerimi bir yana bırakırsal dünün veremediğim çok nacizane müzik postu efenime söyleyeyim pek çok sevdiğim ve bu klibinde Hogwards şapkası kılıklı renkli şapkalarıyla Chanel kolyeleri ve çırpı bacaklarına geçirdiği küçük afacan kısa şortu ve harika danslarıyla ve incecik sesi ile bu senenin benim için yükselen yıldızlarından Pharell Williams ve GİRL albümünden yepyeni bir şarkısı ve klibiyle Marilyn Monroe her zaman ki gibi müziği bi harika sözleri öyle çok mesaj içerikli olmasa da yine cinsiyetimin kadın olduğu için dua ettiğim bir klip...Bazen empatinin sınırlarını öyle bir zorluyorum ki erkek gözüyle kadına bakmaya çabalıyorum da gerçekten harika yaratıklarız be a ... Hele de kaşıyla gözüyle bazı kadınlara ben bile hem cinsi olarak hayranlıkla bakıyorum... Beyaz ten,renkli gözler,incecik kaşlar,sarı,kızıl,siyah,kumral uzun kısa havalı saçlar hele de rüzgara karşı savurduğunda saçlardan yayılan şampuan kokusu..Binlerce tür giysi seksi,rahat,şık...Ve elbette bence gerçekten kadını kadın yapan şeylerden biri topuklu ayakkabılar! Tıkır tıkır o sesi duyan erkek nasıl çıldırmaz? Ama Pharell'ın da şarkısında dediği gibi olay Different Girl olmakta yani özünle sözünle diğer kadınlardan ayrılmakta siz çaktınız kızlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...