20 Haziran 2014 Cuma

Maydanoz Time:Müzik-Shakira Empire

Herkese kocaman mutluluklarla ve gülümsemelerle dolu olmasına ümit ettiğim cuma gününden merhabalar efenim!Evet bugün müzik günümüz ve bugün ki müzik postunun konuğu Shakira ve Empire şarkısı-klibi... Şarkıyı orta derece buldum açıkçası çok bağlanılası bir şarkı değil benim için ama yine de dinlettiriyor kendini ehh söyleyen Shakira sonuçta çocukluğumdan bu yana severek dinlediğim ve dış güzelliğini de en az sesi kadar beğendiğim bi hatun çizgisinden hiç kayıp yanlış yollara sapmadı Allah'tan Pike'yi de buldu evlenmeselerde (!) bi çocuk yaptılar ve çocukta dünyanın en şanslı çocuğu ilan edildi evet evet elbette Milan'dan bahsediyorum eh baba topçu anne popçu çocuk doğustan şanslı elbette ama bunun yanında o kadar sevimli bir velet ki sormayın!
Hemen de resmini koydum vallahi en son gördüğümde üstte ki halindeydi şimdi saçları uzamış ayrı bi tatlılık olmuş Allah'ım ben senin yanaklarını yirim...Ben Shakira'nın yerinde olsam ve böyle bi bebem olsa bırakırdım orda burda şarkı söylemeyi bebemi bakıcılara bırakacağıma oturur onunla ilgilenirdim sanki çok paraya ihtiyacı mı var yani bu kadının Allah'ım şunun tatlılığına bakın baktıkça çıldırıyorum vallahi :)
Neyse Milan'ı bi tarafa bırakıp Empire klibine geçelim!Shakira bu klipte giyemediği gelinliği giymiş gibi görünüyor ama ne gelinlik saç makyaj gelinlik her şeyine bayıldımm ve hatta hafızama kazıdım evlenince kesinlikle böyle bi gelinlik diktiricem ve saçlarımı da aynen böyle yaptırıcam belki daha şık bi halini tabi makyajda birazcık daha fazla olabilir bi kere evleniyoz demi sonuçta yani umarım bakalım kısmet diyelim :)
Shakira beyazlar içinde yeşilliklerde uçuşurken şarkı da ve klipte tatlı bi hava hakimken bi anda şarkı da hızlanıyor öfkeleniyor ki zaten Shakira'da açılıp saçılmaya siyah kumaşların uçuşmaya başlıyor sanırım buralarda masum kızken Bad Girl havasına bürünüyor bu eskisi kadar masum olmadığı anlamına mı geliyor acaba yoksa bu benim mi kuruntum bilemedim ama Shakira'nın da illüye güllüye girmiş olma ihtimali var elbette ve ona rağbet eden bi klip olmuş olabilir neyse şimdilik bu kadar ayrıntılara fazla takılmadan uslu uslu dinleyelim şarkımızı yoksa fazla derinlerde bence iyi şeyler yatmıyor huu içim ürperdi neyse Milan'ı bilgisayar ekranından seveyim bari biraz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...