31 Temmuz 2014 Perşembe

Maydanoz Time:Ben-Amasya Bayramın 3.Günü

Herkese akşam haberlerinden merhabalar efenim...Sıkıntıdan nasıl ve kaç post yapacağımı şaşırmış bulunmaktayım zaten taslaklarda birikmişte birikmiş onlar yüzünden günceli kaçırıyorum vallahi o an oldu bitti hemen size aktarmak istiyorum hislerimi aklımdaki cümleleri unutmadan ne var ne yok size aktarmak ne yapayım ben de böyle rahatlıyorum bir nevi günlük oldu burası benim için...

Neyse gelelim bayramın son gününe Amasya'yı gezmelere doyamadık desem yeridir evde bile yemek yiyemez olduk tuttuk Burger yollarını düşünün artık bu turist olma hikayesi iyice sardı bizi yabancı turistleri görünce daha da bir gaza gelir olduk akraba ziyaretleri de olmasa iyice unutucam buranın bizim memleket olduğunu gerçi daha gidecek gezecek daha çok ayrıntı yer var bakalım burada sizin için bir liste çıkarayım bizim içinde belki bir yol haritası olur...

Sabuncuoğlu Tıp Müzesi bayramda açık değildi ama bugün gördüm açıktı belki kardeşimle girmek kısmet olur bir gün sizin için bol bolda foto çekerim...
Amasya Meydanı genelde halk konserleri bu Atatürk heykellerinin bulunduğu meydanda oluyor Volkan Konak konserine denk gelmiştim bende bi keresinde Karadeniz akşamlarında püfür püfür elimizde çekirdek çıt çıt pek keyifli oluyor doğrusu yaz konserleri daha çok Haziran ayında olduğu için bu yaz denk gelemedik...
Amasya tarihi  kışla...
Resimlerde fark ettiyseniz neredeyse hiç makyaj yapmıyorum neden yapmıyorsun kız diye hatta bu konuda eleştiri dahi alıyorum benimde verdiğim tek cevabı şu oluyor insanları takmayacak kadar makyaj yapıyorum ya bu bana yetiyor kendimi seviyorum yaa hadin kaçtım çav...

Amasya'da Gezilecek Yerler:

1-Kral Kaya Mezarları

2-Sabuncuoğlu Tıp Müzesi

3-Şehzadeler Müzesi

4-Hazeranlar Konak Müzesi

Şimdilik bu kadar biliyorum malum merkezeyiz aklıma gelirse yine yazarım ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...