10 Temmuz 2014 Perşembe

Maydanoz Time:Ben-Didim Cennet Koyu

Herkese Aydın'dan merhabalar efenim...Evet yine ne yaptım ne ettim ve internet bulmayı başardım taze taze günün postunu yapmanın mutluluğunu yaşıyorum şu anda...İlk gün Didim'e geçen postta bahsettiğim Cennet Koyu'na gittik isminin denizinden geldiğini tahmin ettiğimi söylemiştim zaten  resimde de gördüğünüz gibi berrak ve neredeyse denizaltını görebileceğiniz şeffaflıkta...Arada gezi gemileri yaklaşıyor bu koya ve turistler koyun keyfini çıkarıyor Allah:'tan bu şekilde kirlenmiyor koy bilinçli turistler canım bunlar güzelliğin değerini biliyorlar..Tur gemilerinin renkli ve güzel görüntüsüyle bir görsel cümbüş olsa da biraz gürültü kirliliği olduğunu söyleyebilirim.Plajda çalan müzik,gemilerden ayrı ayrı çalan müzikler biraz birbirine giriyor ve neredeyse kendi kulaklığımda ki müziği duyamayacak hale geliyorum bazen ama olsun kadı kızında da kusur diyorum...



Aslında bugün Cennet Koyu bana daha çok Şirinler Koyu gibi geldi.Hem şemsiyelerimiz mavi olduğu için hem de böyle Şirin bir kuzenim olduğu için...

Ben de bol bol yüzüp güneşin tadını çıkardım elbette...Sivilcelerime tuzlu su ve güneş biraz iyi geldi ama resim de de gördüğünüz gibi yine sivilce sorunum son gaz devam ediyor üniversite başlayana kadar umarım halletmeyi başarabilirim çünkü fondöten kullanmayı cidden hiç sevmiyorum...





Resimlerden de anlayabileceğiniz gibi 2 aile özellikle de Ege ve ben oldukça eğlendik.Tek erkek kuzenim olduğu ve Emre Berke Zincidi'ye çok benzediği için (hele de gözleri) Ege'mi çok ama çok seviyorum.Önceleri biraz huysuzdu ben yanaştıkça yüzümü falan tırmalıyordu kedi gibi ama büyüdükçe alışmaya ve uysallaşmaya başladı diyebilirim ve elbette geriye sadece beraber eğlenmek kalıyor... Kalabalık aileleri her zaman sevmişimdir... İlk günümüzden şimdilik bu kadar bakalım daha sonraları neler yapacağız inanın bende planları pek bilmiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...