30 Temmuz 2014 Çarşamba

Maydanoz Time:Dizi-Hotel King


e19538b9-c9d2-4a5d-ae98-9f4a871b4ef3
148fc6o
Screen Shot 2014-07-27 at 5.57.35 PM
131e830f5e4f353fcee8e954c7455c6b
Screen Shot 2014-07-26 at 5.26.31 PM
17t9Mrp
Screen Shot 2014-07-19 at 6.22.38 PM
hKiQWbZ

Kore Drama severler herkese merhabalar...Daha demin 32.bölümünü de yani Finali de izledim ve bir dizinin daha sonuna gelmiş oldum benim tatlılık abidesi Wookie'min severek ve evet ağzımın suyunu akıta akıta izlediğim bir dizi oldu ve My Girl'de ki partneri ile yine harikalar yaratmışlar başları oldukça heyecanlı ve hafta sonunu zor getirdiğim dizi de eh tabi 32 bölüm olduğundan senaristlerin yine saçmaladıkları yerler olmuş o kısımları açık söylüyorum atlaya atlaya bi hal oldum.Finali çok güzel oldu kadın ne ara öyle mallaştı sonra ne ara eski haline döndü pek anlayamadım o taraflarını ama o kısımları görmezden gelirsek yanyana çok ama çok tatlılar.Bakın Wookie'mi bir kıza emanet edeceksem bu kesinlikle LDH olur onu öncelikle söyleyeyim.Zaten Kore'de de takip edenlerde bir dedikodu duymuş aralarında gizli bir ilişki olduğuna dair inşallah doğrudur diyelim salak saçma çirkinlik abidesi bi kızla olmasını hiç istemem doğrusu malum yakışıklı erkekler pek bi zevksiz oluyor kızlar konusunda buyrunuz Barun Saboti yani bilinen adıyla Arnav karısını gördüm kustum geldim o derece yani aşk meşk işlemez o kadına vallahi neyse herkesin kendi hayatı ayol bizene...Neyse mutlaka izlemeniz gereken Kore dizileri arasına yazın lütfen Wookie'ciğimi bende şimdilik Roommate'den görücez maalesef ...Bu arada zaman ne çabuk geçiyor yahu bu diziye heyecanla başladığım gün dün gibi aklımda...

Konusu:Hotel King dizisinde LeeDongwook, Ciel Hotel'in patronu Chae Jae Wan rolündedir. Chae Jae Wan 'otel canavarı' olarak bilinen, duygularını açığa vurmayan, soğuk kalpli bir müdürdür ancak acı dolu bir geçmiş taşır. Lee Da Hae'nin oynadığı karakter ise, Otel Ciel'in CEOsunun tek kızı ve tek mirasçısı Amone'dir. Amone korunaklı bir prenses gibi büyürken otel tehlikeye girecektir ve o elinden gelen her şeyi yapacaktır.

2 yorum:

  1. bu cocuk cok tatlı ya^^
    ama my girlde kıza sinir olmuştum.
    32 bölüm çok ve ben atlaya atlaya izlemeyi beceremiyorum. izlemem büyük ihtimal :D

    YanıtlaSil
  2. wookim bi tanedir ya ldh estetik olmuş güzel olmuş ama bende my girlde sevmemiştim kızı ama burda çok tatlı olmuş konusu cidden çok güzel süper sardı beni en olmadı oturup wookiyi izlerim :)

    YanıtlaSil

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...