17 Temmuz 2014 Perşembe

Maydanoz Time:Dizi-I Do,I Do

Herkese tekrardan merhabalar efenim..Günün 2.postunda bir Kore Drama ile karşınızdayım.Kim Sun Ah'ın izlemediğim bi bu projesi kalmıştı zaten bunu da izledim tam oldu.Kim Sun Ah'ın oynadığı bence en kötü proje diyebilirim.Yani diğer süper dizi projelerinin yanında açık konuşmak gerekirse biraz vasat kaldı.Bir ayakkabı aşığı olarak en çok kadının ayakkabı dolu odasına bayıldım diyebilirim konu olarak Witch's Romance benzettim diyebilirim ama tabi bu 2012 yapımı olduğu için WR bu diziden biraz çakmış demek daha doğru olur.Ya aslında tam çakmışta diyemeyiz daha çok büyük kadın genç çocuk aşkını anlattığından konular benzer diyorum ama aslında iki ayrı dünya dizi elbette.Kim Sun Ah'ı şapşirik kadın rollerinin dışında ilk defa sert ve cool bir kadın rolünde gördüm bu rol ne bileyim biraz garip durdu benim gözümde eh alışık değilim dediğim gibi ayrıca Kim Sun Ah'ın bu rolde ki saç modeline de bayıldım diyebilirim kısa saçı kadınlar da normalde pek sevmem ama bu kadın da çok cool duruyor.Ortalama güzellikte bir dizi eğer WR izlediyseniz bence bu diziyi izlemeseniz de olur...

Konusu:Büyük bir ayakkabı firmasında üst düzey bir ayakkabı tasarımcısı olan Hwang Ji An’ı( Kim Sun Ah) herkes “Altın Kız” diye çağırmaktadır. Sebebi ise; 30 yaşını çoktan geçmiş olan Hwang Ji An’ın hala bekâr olmasıdır.( Altın Kız=Kız Kurusu) Zengin ve güçlü yöneticimiz ofis çalışanlarından Park Tae Kang (Lee Jang Woo) ile yanlışlıkla beraber olduğu bir gecenin sonunda hamile kalır.








Bu fotoya bayılıyorum :) Ayakkabılar yakıyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...