19 Temmuz 2014 Cumartesi

Maydanoz Time:Dizi-Twelve Man In A Year

Herkese tekrardan merhabalar efenim..Bugünün 2.postu yine Kore dizisi postu bölümler 16 bölümcük olunca bende de Kore dizisi izlemek artık bağımlılık yapınca bir süre sonra zaten otomata bağlanıyorsun uyuşturucu bağımlısı gibi oluyorsun fellik fellik dizi arıyorsun diğer dizinin tadı damağında kalmışken hop başka bir dizi Allah bu sene ne çok Kore dizisi izledim yahu şimdi postlarını yap yap bitiremiyorum hepsini de yapmak istiyorum açıkçası hepsi benim bebiklerim oldular ayıramıyorum kıyamıyorum tabi daha çok beğendiklerim oluyor onlar sıyrılıyor bazılarından hatta Türklerde gazlarını alamayıp uyguluyorlar Türk dizisi halinde izliyoruz bir de buyrunuz geçen dediğim Kiraz Mevsimi dizisi dün yeni bölümü vardı zevkle oturdum izledim vallahi sahneler hatta replikler bile aynıydı ama konu güzel olunca dayanamıyor işte insan tabi bir de işsizliğin de etkisi olabilir...Neyse gelelim bugün ki Kore dizimize yine tee ne zaman izlediğimi bilmediğim 1 günde sabahtan akşama izleyip taslaklarda yazılmaya bekleyen bir dizi oldu Yılın 12 Erkeği.Orta bir Kore dizisi öyle mutlaka izlenmeli diyemem zaten çok ünlü favori oyuncular da yok ama eğlenceli bir konusu var diyebilirim bol bol yakışıklı göreceğiniz bir Kore dizisi aslında.Ehh her aya 1 erkek düşünce...Başroldeki kızın saçları hariç yüzü ve oyunculuğu oldukça güzeldi bence ...

Konusu: 29 yaşında hayatında başarılı ve mutlu olamayan bir kadın olan Mi ru 12 zodyak burcuna inanmaktadır. Sevgilisinden ayrılıp, kazayla bir yazı yazıp çalıştığı dergiye yollayan Mi Ru şimdi 12 burcun her biriyle çıkmak zorundadır. Yazıları için Sofia adını kullanan Mi Ru gerçek Sofia'nın kimliğini öğrenince bakalım ne yapacaktır? 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...