18 Temmuz 2014 Cuma

Maydanoz Time:Dizi-Witch's Romance

Herkese tekrardan merhabalar efenim...Dün ki Kore dizisi postunda bu diziden de biraz bahsetmiştim aslında sırası gelmişken bunu da aradan çıkarayım dedim.Dün de dediğim gibi konuları biraz benziyor ama sanırım bu dizi 2014 yapımı olduğu için bu dizi biraz çakmış oluyor.Eh konuyu sanırım anladınız özet geçmek gerekirse altın kız dedikleri evde kalmış onlara göre yaşlı bize göre olgun bir kadınla çiçek oğlanın (genç) aşkını anlatıyor.Burada da kadın soğuk duruyor çocuk daha çok kadının peşinden koşuyor ama diğer dizi gibi sıkıcı değil aslına bakarsanız oldukça eğlenceli.Dünde dediğim gibi Kim Sun Ah o tip rollerin kadını olmadığı için çok yapmacık bulmuştum ama bu kadın rolüne fena halde yakışmış hem de Kim Sun Ah'tan bence kat kat güzel hem de saç rengine bayıldım diyebilirim...Hiçte teyze tipi yok yani kadın da en fazla abla olabilir hatta utanmasa benden genç duracak çok kıskandım vallahi...Ayrıca çokta tatlı giyiniyordu giyinişine bayıldım ayrıca çokta çatlak ve tatlış bir kadını canlandırdığı içinde favori oyuncularımdan oldu diyebilirim...Ayrıca romantik sahneler de oldukça çoktu,hoştu ve orijinaldi diyebilirim.Ayrıca benim haftası haftasına takip ettiğim ilk dizilerden biri olduğu için ayrı bir önemi var benim için 2014 Kore dizisi seçmelerim de ilk sıralarda yer alacağı kesin...

Konusu:Drama dizisi Ban Ji-Yeon (Uhm Jung Hwa) ile Yoon Dong-Ha (Park Seo Joon) arasında ki bir aşk hikayesini anlatıyor. Ban Ji Yeon tek başına yaşayan 39 yaşındaki bir kadındır. Muhabir olarak çalışıyordur ve yaptığı işi de hevesli yapıyordur. O kadar sıkı çalışan birisidir ki iş yerinde kendisine "cadı" diye hitap edilir. Gerçek aşka inanmaya bir kadındır, bunun nedeni de eski sevgilisinin düğün günü ortadan kaybolmasıdır.Yoon Dong Ha 25 yaşındaki bir gençtir ve arkadaşıyla beraber bir iş yerinde ayak işlerini yapar. Ayak işleri olarak Noel Baba kılığında ya da bir idol yıldız olarak dışarı güvenliği sağlamak dahil hemen hemen her işi yapar. Bu genç adam mutlu gibi görünür fakat kız arkadaşını bir kaza ile kaybetmiştir. 
No Shi Hoon (Han Jae Suk) 41 yaşındaki bir savaş fotoğrafçısıdır. Ban Ji Yeon' un önceden sevgilisiydi.




Bira sahnesine bayıldım!


Sevgili olunca ayrı bir tatlış oldular yakışmıyorlardı o ayrı ama çift elbiseleri giyip foto çektirmeleri ayy hadi kabul edeyim içim gitti :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...