5 Temmuz 2014 Cumartesi

Maydanoz Time:Dizi-You're Beautiful

Herkese musmutlu hafta sonları!Evet gezme dedikodularımı vereyim ondan sonra konumuza geçelim...Önümüzde ki cuma Aydın'a gidiyoruz yani minnoş Ege'm ile dayımların yanına Didim'e Kuşadası'na gezmeye gidermiyiz bilmiyorum o zaman ki durumumuza bağlı aslında bol bol foto çekeceğim kesin bakalım 3 güncükte olsa kısa bir tatil beni kendime getirir zaten 7-17 Temmuz arası tercih dönemi olucak ondan sonra da açıklanmasını falan bekleyeceğiz İzmir'i kazanırsam Alaçatı Çeşme bi bakmışsınız fink fink geziyorum başka bir yeri kazanırsam artık gittiğim yeri yurt ararken gezerim bakalım kısmet bu işler diyelim ve bugün ki Kore dizimize geçelim evet ben bu diziyi size anlattım sanıyordum ama anlatmamışım malesef 2009 yapımı olduğu için bir çok Korecan'ın BOF gibi çok sevdiği ve bildiği bir dizi diyebiliriz aslında bende kışın izledim ama dedim ya anlattım sanıyordum meğersem taslaklarda can çekişiyormuş...Kızın erkek kılığına girdiği dizilerin en başında geliyor bu dizi diyebiliriz ama bence bi Coffie Prince kadar başarılı değil ha başlangıç olduğu için herkesin gönlünde ayrı bir yeri olabilir ama Coffie Prince ve To The Beautiful You'dan sonra izlediğim için bana pekte eğlenceli gelmedi açıkçası oyuncular oldukça tanıdıktı zaten başroldeki bizim güzel erkeğimiz kız The Heirs ta ve daha bir çok dizide gördüğüm nemrut ama güzel kız ayrıca kız hiçte erkeğe benzememiş Coffie Prince'te oynayan kız bilmesem kız olduğunu erkek olduğuna beni bile ikna edebilirdi yani ayrıca araya müzikal bir hava katılmış nedense müzikal filmleri dizileri hiç sevmiyorum (animasyonlar hariç) ayrıca yine 2.erkek vakası vardı ki bence başroldeki çocuktan daha yakışıklıydı :) Sonuç olarak bu dizi tam bir klasik illa izlenmesi mi lazım yoo çokta tavsiye etmiyorum hani Coffie Prince ve To The Beautiful You'yu izlediyseniz bunu izlemesenizde olur eğer onları izlemediyseniz ilk bunu izleyin çünkü sonuçta bu bu konunun ilk yapımı...

Konusu: Hikaye bir idol grup ve onların yaşamlarını anlatıyor.
Jang Keun Suk bir kenar kasabasından hevesli bir şarkıcıyken bir idol grubunun üyeleri arasına katılan Hwang Tae Kyung'u oynayacak. Park Shin Hye ayrı yumurta ikizlerini oynuyor -biri erkek ve biri kadın. Daha büyük olan erkek kardeşin adı Go Mi Nam ve 
daha genç olan kız kardeşin adı Go Mi Nyeo. (Not: Minam ve Minyeo korelilerin yakışıklı ya da güzel sıfatlarını resmi konuşmalarda kullandıkları halidir.) Mi Nam zaten meşhur olan üç kişilik bir idol grubuna dördüncü olarak alınır. Ancak, ciddi bir kaza geçirince, Mi Nyeo kardeşinin kimliğini ve yerini almaya zorlanır.O ve grup üyesi Tae Kyung ilk başta çekişme ve didişmelerine rağmen aşk dolu bir ilişki ortaya çıkar.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bizimle Başladı Bizimle Bitti Colleen Hoover

 Herkese merhabalar efenim, Bayram sonrası iş öyle hızlı başladı ki vakit bulup buraya yazamadım bile.Bu arada bi sürrü kitapta okuyup bitir...