3 Temmuz 2014 Perşembe

Maydanoz Time:Film-Benim Dünyam

Herkese tekrardan merhabalar efenim..Günün filmi Black filminden uyarlanan Benim Dünyam adlı Türk filmi..Filmlere çalıntıymış bilmem neymiş deyip durmayın uluslararası filmlerde ya da dizilerde senaryo uygulaması denen bir şey var adamlar bastırıyor parayı kültürüne göre oyuncusuna göre yapıyor bence başarılı yapımlar çokta güzel oluyor..Görüyorsunuz ki onların ki kadar yetenekli oyuncu bizde de var bizim de imkanlarımız böyle filmler yapmaya el veriyor ha orijinal senaryo bir de çok güzel ve başarılı oldu mu zaten ödüllerden ödüllere gidiyor ona diyecek lafım yok.Black filmi geçen sene okulda izlemiştik ve ben hüngür sümük herkesin içinde açık açık ağlamıştım vallahi hiçte gocunmam napayım yani içime mi akıtayım gözyaşımı peh peh...Neyse gelelim benim notlarıma...

Berean Saat bir repliğinde ''ben bu karanlıkta 40 yıl yaşadım'' diyor Beren Saat Allah aşkına hiç 40 yaşında ki bir kadına benziyor mu ?

Çok beğendiğim 1 tanecik replik:
-Hayat dondurma gibidir,erimeden tadını çıkartmak lazım.

Son olarak Beren Saat'in oyunculuğu filmde şöyle idi böyle idi gibi olağanüstü bir şey yapmışlar gibi övgüler duydum okey oyunculuğu çok güzel bunu dizilerde de görüyoruz ama bence filmde asıl oyunculuğu dikkat çeken kızın küçüklüğünü oynayan ufak oyuncu o yaşta o oyunculuk bence o harikaydı...

Senaryo bire bir uygulanmış o yüzden Black filmini izlediyseniz izlemenizi pek tavsiye etmem aslına bakarsınız ben de izledim ama yinede 2 filmde de ağladım sanırım konu bana çok dokundu ...

Konusu:Ela, henüz iki yaşındayken geçirdiği hastalık nedeniyle hem gözlerini hem de duyma yetisini kaybeder. Bundan sonra çevresiyle tamamen uyumsuz biri olarak yetişir. Bu durum genç kızı iyileştirmek için hayatını adayan Mahir Hoca ile tanışana dek devam eder...Yapımı TMC film tarafından yürütülen ve başrollerinde Uğur Yücel ve Beren Saat'in bulunduğu film, Hint yapımı bol ödüllü Black (2005) filminden uyarlanıyor. Beren Saat'in doğuştan kör, sağır ve dilsiz başkarakteri canlandırdığı, Uğur Yücel'i ise genç kızın hayatına girip ona engellerinden sıyrılıp yaşamayı tanıtan öğretmen rolünde izleyeceğimiz filmin yönetmen koltuğunda da Uğur Yücel bulunuyor.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...