7 Temmuz 2014 Pazartesi

Maydanoz Time:Film-Kış Masalı

Herkese tekrardan merhabalar efenim...Hiç lafı uzatmadan günün filmi olan Kış Masalından bahsetmek istiyorum.2014 yapımı kitaptan uyarlanmış bir film aslında isimini de çok duymuştum kitabın okumak nasip olmadı ama izledik en azından ama her zaman dediğim gibi izlemek okumanın keyfini veremiyor ve yine bu tezimi bir film ile daha kanıtlamış oldum film beklediğim gibi değildi açıkçası bunu peşin peşin söyleyeyim özeti ve çevreden de duyduğum övgüler izledikten sonra biraz abartı gibi geldi bana film çok heyecanlı çok güzel çok duygusal çok ağladım diyemicem hatta filmin sonunu dahi beğenmedim zaten çok karmaşık bir kurgusu var belki kitabını okursam anca anlarım...Gelelim filmi izlerken aldığım notlara...

Adamın saç stili neden kiralık katil gibi? Normalde daha yakışıklı bir adam tabi yuvarlak gözlüklerini atarsa saçlarını arkaya yatırınca yine bi gideri oluyor ama ne bileyim bu kadar alımlı ve güzel bir kadının yanına bu adam çok mu vasat durmuş?

Ve elbette filmden beğendiğim replikler...

-Mücevheri değerli olduğu için mi çalıyorum zannediyorsun? Onları değerli kılan ışığı kabulleniş şekilleri...

-Burada ne işin var?
-Sadece evi soyuyordum.

Konusu:1916 yılının New York şehrindeyiz... İrlanda göçmeni bir ailenin oğlu olarak dünyaya gelen Peter Lake şimdilerde yetenekli bir hırsız olarak hayatını sürdürmek zorundadır. Göreve çıktığı evlerden birinde güzel ev sahibesi Beverly Penn ile karşı karşıya gelir ve o anda genç kadına aşık olur. Ne var ki aşkları pek de uzun ömürlü olamayacaktır; zira Beverly bu olayın hemen ardından hayatını kaybeder. Beverly'i bir türlü aklından çıkaramayan Peter yakın gelecekte yaşayacağı doğaüstü bir olay sonrasında kendini başka zaman bir zaman diliminde, kim olduğunu hatırlamadığı bir hal içerisinde bulur. Dahası ölüleri diriltmeyle ilgili gizli bir gücü olduğunu keşfetmiştir...
Ünlü senarist Akiva Goldsman'ın senaryosunu yazıp yönetmenliğini yaptığı filmin başrollerini Colin Farrell, Jessica Brown Findlay ve Russell Crowe paylaşırken, onlara Will Smith, Jennifer Connelly ve William Hurt gibi isimler eşlik ediyor.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...