11 Temmuz 2014 Cuma

Maydanoz Time:Film-Recep İvedik 4

Herkese tekrardan merhabalar...Bugünün 2.postu olarak dün akşam 2 aile izlediğimiz Recep İvedik 4 'ün taze taze bir film postunu yapayım dedim.Evet serinin 4.sü olduğu için ilk 3'ünü izleyenler için hazırlanmış bir post aslında.Aslına bakarsanız para veripte sinemada izlenecek bir film değil Recep İvedik.Sırf merakla oturup izlediğim bir filmde değil.Tv'de olsun ailecek cd'de olsun hep tesadüf eseri tam seri izlediğim film diyebilirim bir tesadüfte dün akşam oldu işte ve 2014 yapımını izlemiş oldum ve şu karara vardım ki fragmanı filmden daha iyi ve daha komik olan tek film bu film herhalde.Tv de dönen reklamlarında daha çok güldüğümü söyleyebilirim ki zaten Survivor yarışmasından esinlenerek oluşturulan bir film olunca ayrı komedi olmuş.Elit bir kesimden daha çok orta sınıf ya da daha alt tabakalara hitap eden bir film olduğunu söyleyebiliyorum.Sonuçta kıllı bir adam elinden gelen her türlü odunluğu öküzlüğü ve iğrençliği yapıyor ve bizde bunlara katıla katıla gülüyoruz ha bu filmde daha az güldüm onu söylemeden de geçemicem.Ama her zaman için derim Şahan Gökbakar'ı tebrik etmek gerekir yani yiğidi öldür hakkını yeme anlayacağınız böyle fenomen bir tiple nerden nereye geldi adam.İlk çıktığı zamanları Tv'de ki hiçte komik olmayan hallerini hatırlıyorum da adam gerçekte büyük yol katetmiş.Ayrıca toplumu da çok iyi gözlemlemiş insanlar daha çok hangi tiplere gülüyor nasıl bir kültür seviyesine sahibiz güldüğümüz şeylerden ortaya çıkıyor diyebiliriz.Bana çokta hitap eden bir film olduğunu söyleyemem ama işe farklı ve sosyolojik bir açıdan baktığımda evet filmin ve başarısının hakkını vermek gerekiyor diyorum.Küfür var mı ? Evet elbette var.Ama Cem Yılmaz' da da var sonuçta hatta adam full bel altı muhabetten güldürüyor ama güldürüyor ve oldukça da kazanıyor sonuçta.Küfürsüz komedi olur mu evet olur buyrunuz Şener Şen buyrunuz Kemal Sunal...Ama yine de ben bir Cem Yılmaz'a güldüğüm kadar gülmüyorum şahsen o ustalara bile...Küfür de bel altıda olmalı bence komedi de ki zaten komedinin de ana unsuru günlük dilde ve günlük olaylardan olmasıdır küfür istemiyorsan git trajedi izle o zaman kardeşim 3 birlik kuralı ile mutluluklar dilerim sana ! Neyse yine uzattıkça uzattım bu arada Aydın gezmeleri bu sabah özel nedenlerden dolayı kesintiye uğradı ama akşama devam edecek eh akşamın postunu da yarın ve ya fırsat bulduğum bir zaman da yaparım artık hadin komediyle kalın...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...