6 Temmuz 2014 Pazar

Maydanoz Time:Film-Yeşil Yol

Herkese günün filminden merhabalar efenim...Evet günün filmi efsanevi film olan Yeşil Yol.Esaretin Bedeli'nden sonra ki favori hapishane filmim diyebilirim bu yaşıma kadar izleyemediğim için evet yuhlayın  vurmayın ama abi,abla daha 19 yaşındayım yazık bana..Neyse duygu sömürüsünü bir tarafa bırakıcak olursak gerçekten izlenmesi gereken müthiş bir film neyse uzatmadan gelelim filmi izlerken aldığım notlara...

İdamın provasını yapıyorlardı yani yuh zaten bir vahşet (hırsız manyak katil olsa bile bilmiyorum insan sonuçta ya hümanist olmanın kötü tarafları müebbet hapis yatsınlar kendi kendilerine gebersinler ya bence idam ne bileyim bir de izlemeye falan geliyorlar çok kötü oldum o sahnelerde ya film falan ama idam denilen bir gerçek vardı sonuçta)

Evet geleceğin psikolog aday adayı olduğumdan her film ve diziden (umarım gerçekte olmaz) favori psikopatlarım olur şu aralar bir Hint dizisinde ki RK karakteri favorimdi (yakında postu gelecek) ama şimdi ki asıl favori psikom bu filmdeki kek numarasını yapan manyak orijinal psikopatlıklarla dolu kafası ...

Filmin başlarında cidden bazı sahnelerde kahkaha attım (evet favori psikom sayesinde) ağlamıcam diye direndim ama benim gibi bir ağlak hiç ağlamaz mı hele de böyle bir filmde tanıdığım erkek arkadaşlarım bile ağlamış bu filmi izlerken zaten ben kimim ki ağlamayayım ühüüü....

Son olarak müthiş replikerler...

-Bu dünyada korkunç şeyler oluyor eğer Tanrı izin veriyorsa bir nedeni vardır.

-Eğer bir insan yaptıklarından gerçekten pişman olursa çok mutlu olduğu bir ana dönüp orada sonsuza kadar yaşar mı?

-Percy biri sana tuvalet kapağını kaldırmanı söyleyene kadar kaç yıl tuvalet kapağına işedin?

-Yoruldum patron,yalnız bir güvercin gibi olmaktan yoruldum.Hiç bir zaman nereye gideceğimizi,ne yapacağımızı söyleyecek bir dostumun olmamasından bıktım artık.En çokta insanların birbirine kötü davranmasından bıktım.

Konusu:Oldukça iri yarı biri adam olan John Coffey, iki küçük kızı öldürmek suçundan idama mahkûm olmuştur. Ürkütücü görünümünün aksine oldukça ince ve karmaşık bir iç dünyası olan Coffey, bazı doğa üstü güçlere sahiptir. Hapishanenin infaz odası baş gardiyanı Paul Edgecomb'un ona gerçekten suçlu olup olmadığını sorması ile birlikte aralarında bir diyalog başlar. Hasta olan Edgecomb'un Coffey'in güçleri sayesinde iyileşmesiyle olaylar gelişmeye başlar. Coffey, doğa üstü gücü sayesinde kendi içine çektiği hastalıkları ağzından serbest bırakarak hayatına devam edebilmektedir. Edgecomb'in, Coffey'in bu gücünün farkına varmasıyla Coffey'e olan düşünceleri tamamen değişmeye başlar. Coffey bu gücü sayesinde mucizeler yaratmaktadır ve Edgecomb bu mucizenin yaşamaya devam etmesi gerektiğini düşünmektedir.Yönetmeni ve senaristi Frank Darabont'tur. FilmStephen King'in aynı adlı romanından uyarlanmıştır.Film, En İyi Film Akademi Ödülü, En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu Akademi Ödülü, En İyi Uyarlama Senaryo Akademi Ödülü ve En İyi Müzik Akademi Ödülü'ne aday gösterilmiştir.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...