30 Temmuz 2014 Çarşamba

Maydanoz Time:Kitap-Bir Soru Bir Aşk David Nicholls


Herkese merhabalar efenim...Amasya'ya gitmeden önce biran önce bitsin de bavul da ağırlık yapmasın bana diye düşünüp 2 gün gibi yine rekor bir süre de bitirdiğim bir roman ile daha karşınızdayım...Bir Soru Bir Aşk benim David Nicholls'un okuduğum 2.kitabı ik kitabı elbette Bir Gün kitabını zar zor sıkıntıdan patlamadan bitirebildiğim bir romanken filmi şahane olan bir romandı Bir Gün.Ya Türkçe çeviriler çok kötü olduğu için bana bu kadar sıkıcı geldi ya da bu adam Allah için bir daha roman yazmasın tamam konular çok güzel diyorum ya Bir Gün'ün filmi şahaneydi diye ama kitap...Tabi bu kitapta öyle bir ergenin üniversite günlüğü olmuş resmen.Hele de benim üniversiteye başlayacağım için çok heyecanlıyken cuk diye oturdu bu kitap diye düşünmüştüm ama bir kez daha anladım ki es kaza bi cesaret Erasmus la falan yurt dışına okumaya giderim falan çok ama çookk dikkatli olmak lazım.Adamların mezhep bizim gibi mi yoo at koştur manşallah.Uyuşturucu olsun sigara olsun alkol olsun günlük ergenliğin nimetleri onlar için.Seks konusuna hiç girmek dahi istemiyorum hamile kalmadığın sürece problem yok ! Bu kitapta geçen bir olay vardı ağzım açık okudum resmen baş kahraman kız arkadaşının ailesinin evine gidiyor tanışmaya kalmaya falan anne baba evde çırılçıplak dolaşıyor hatta annesi oğlanla mutfakta falan rast geliyor sanki hiç çıplak değilmiş gibi normal normal konuşuyor baş kahraman nasıl şaşırdıysa bu duruma bir de benim halimi düşünün...Anamm yok anamm nasıl insanlar yahu bu yabancılar ? Neyse kitaba geri dönecek olursak arka kapağında bir sürü övgü var yok şöyle komik yok böyle süper gülmekten yarıldım hem aşk var hem komedi falan.Bunların aşk anlayışı ne kadar bayatsa komedi anlayışı da o kadar bayat hiç bir satırda hafif bir tebessüm dahi ettiğimi hatırlamıyorum sadece her bölümün başında verdiği soru ve cevaplarla genel kültürüm gelişti o kadar diyebilirim pek önerdiğim bir kitap diyemem ben illa alıp okuyacağım diyorsanız siz bilirsiniz elbette yorumlarınızı bekliyorum...

2 yorum:

  1. ben de hiç sevmemiştim best sellermiş hıh!
    gerçi ingilterede o dönem genç olan insanlar için önem teşkil edebilir ama bizim için hiç ama hiç önemli değiil bence.
    bir gün ün filmi çok güzeldi cidden çok sevmişşim ama okumadım :D

    YanıtlaSil
  2. tuhaflar ya espirilerini falan hiç anlamadım bide övgüler düzmüşler :)

    YanıtlaSil

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...