23 Temmuz 2014 Çarşamba

Maydanoz Time:Kitap-Silahlara Veda Ernest Hemıngway

Herkese merhabalar efenim...Ayy yarın bugün açıklanır ÖSYM'nin umarım eli kulağındadır 2 gündür içim içimi yiyor orucu yine zor tutuyorum vallahi.Bugün kitap postu ile karşınızdayım efenim biran önce bu elimde ki gıcık klasikleri bitirip yeniş aldığım güncel romanları okumaya başladım ya pek mutluyum klasiklerle zaman hiç geçmiyor vallahi 5 sayfa okuyup bırakıyorum içim darlanıyor vallahi elimde kitap kalmadıkça kitap sıkıntısı çekmedikçe klasik okumayacağım vallahi Bilge üzgünüm bana göre değil realist falan değil vallahi bunlar bildiğim hepsi Şekspir vari içime baygınlık geldi.Aşk romanı desem aşk romanlarında ki dil bile acayip sahne bi kere Ah ve Oh ile konuşmaya başlamak nedir ya Ah Romeo neden Romeo'sun ki sen der gibi hepsi bi prenseslik edaları zaten bu kitapta ki adam ile kadın arasında ki diyalogları bir görseniz (Allah'tan kitabın yarısı diyalogtan oluşuyor da çabuk bitiyor sayfalar) yattığınız çekyattan kendinizi atmak istersiniz... Ben hayatımda bi erkekle kadın arasında bu kadar vasat bir diyalog olduğunu görmemiştim ah sevgilim.... vah sevgilim... hay senin sevgiline hele de hemşire kadın mı ne Allah yani ilk defa bir kitap karakterinin sonunda öldüğüne bu kadar sevindim yahu bu arada spoilerin Allah'ını verdim bunu da söyleyeyim ... Son olarak kahraman bakış açısıyla yazılmış daha doğrusu bir İtalyan askerinin (Amerikan asıllı) savaş ve aşk günlüğü diyebiliriz bu kitap için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...