8 Temmuz 2014 Salı

Maydanoz Time:Mobil-Bagu Çizgi Roman

Herkese merhabalar efenim...Kendim hakkında size verebileceğim tek havadis Aydın'a hafta sonu yerine perşembe-cuma gitmeye karar vermemiş olmamız tabi son anda annemlerin planlarında bir değişiklik olmazsa bu arada dün hayırlısıyla sınav tercihlerimi de yapmış bulunuyorum ben elimden geleni yaptım artık gerisi şans be hacılar ! Neyse gelelim bugün ki posta evet Mobil postunun konusu geçen hafta tesadüfen Kore dizisi izlerken verdiği reklamlarda görüp neymiş ki bu deyip tıklayıp açtığım ve beni sarıp sarmalayan pek çizgi roman ve animeyle aram olmasa da Türk yapımı olması ve bizden hikayeler olmazsı benim dikkatimi çekti açıkçası Google Play'den indirebileceğiniz bir uygulama 2 hikayeden oluşuyor tabi şimdilik 2013 olduğu için biraz yeni aslında hikayeler 2 hafta da 1 yayınlanıyor sanırım ayrıca hikayeler sanırım Sezon Finali gibi bir şey verdi çünkü yazarlar yaz aylarında hikayelere devam etmeyeceklerini bildirmişler Eylül ayında yayınlamaya devam sanırım onlar devam eder de ben devam eder miyim bilemiyorum belki üniversiteden dolayı boş zamanım olmaz bakalım bunun içinde hayırlısı diyelim...
Yayın hayatına 1 Mayıs 2013'te yayınladığı Oyunbozan adlı çizgi roman serisiyle başlayan Türk çizgi roman yayın evi. 2014 yılı itibariyle Oyunbozan ve Teşebbüs 2.0 adında iki çizgi roman serisi bulunan BAGU Çizgi Roman, hem internet hem de akıllı telefonlar üzerinden ücretsiz, dijital çizgi romanlar yayımlamaktadır.BAGU Çizgi Roman, Japon kültürünün en önemli ürünlerinden biri olan manga tarzı çizimlerin, Türklere özgü gerçekçi hikayelerle harmanlandığı eserler ortaya koymaktadır.

Yayın Ekibi:

  • Halit Gür - Yazar (Oyunbozan)
  • Gökhan Sürmelioğlu - Yazar (Oyunbozan)
  • Tevfik Erdönmez - Yazar (Teşebbüs 2.0)
  • Çağrı Coşkun - Çizer (Oyunbozan, Teşebbüs 2.0)
  • Murat Gürdal Akkoç - Çizer (Oyunbozan)
  • Serdal Bekar - Asistan Çizer (Teşebbüs 2.0)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...