11 Temmuz 2014 Cuma

Maydanoz Time:Müzik-Clean Bandit Rather Be

Herkese mutlu ve hayırlı cumalar efenim! Evet Aydın'dan yazmaya devam ediyorum.Günün ilk postunu blog geleneklerine uyaraktan müzik postu yapayım dedim sonra ki post Allah kerim artık.Bugünün müzik postunda konuğum Clean Bandit ve şu sıralar çok beğenerek dinlediğim Rather Be şarkısı.Bu şarkıyla çok güzel bir çıkış yakaladı.Asyalı olması da ayrı bir güzel oldu diyebiliriz.Klipte de ülüü güllünün dışında Asya kültür özelliklerini görmeniz oldukça mümkün zaten müziği tam bir Asya ezgisi diyebiliriz.Ben gibi Kore severler hemen bunu anlamıştır elbette.Klip biraz karmaşık gibi gözüküyor aslında tam olarak bir gizli mesaj mı bulunduruyor yoksa açık açık bir şey mi anlatmak isteniyor pek anlamış değilim.Sadece kızın klipte bir güven problemi yaşadığını ve sanki bir şeylerden kaçmaya çalıştığını herkesin ona tuhaf geldiğini (belki de şizofren falandır tam onu anlayamadım klipte) çıkardım kendimce.Klipten pek bir şey anlamasakta müziği ve bilhassa kızın (o tipten o ses nasıl çıkıyor bende bunu hep merak ettim) yumuşak sesi ve şarkının sözleri favorilerimin arasına girmeye yetti diyebilirim.Şarkının en sevdiğim yerleri:

But as long as you are with me, there's no place I'd rather be 
Ama sen benimle olduğun sürece, olmak istediğim başka hiçbir yer yok 

I would wait forever, exulted in the scene
 Sonsuza kadar beklerdim, biraraya gelince de bayram ederdim 

As long as I am with you, my heart continues to beat 
Seninle olduğum sürece, kalbim atmaya devam ediyor 

It's easy being with you, sacred simplicity 
Seninle olmak kolay, kutsal sadelik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...