Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Ağustos, 2014 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Maydanoz Time:Program-Roommate

Herkese tekrardan merhabalar efenim...Bugünün 2.postu bloğumuza yeni giren bölümüne bölümüne takip ettiğim Programları ağırladığım bu postta Kore Show'u olan Roommate'den bahsedicem.Program aynı Biri Bizi Gözetliyor programı gibi.Aynı evin içinde Kore'de ünlü olan oyuncular,şarkıcılar falan var.Ben tabi ki biricik sevgilim Lee Dong Wook için izliyorum.Orada ki kendi doğal halimi yoksa burada da oyunculuğunumu konuşturuyor bundan pek emin değilim ama ben senin şapkayı ters takışını yer bitiririm.Zaten Hotel King bittiğinden beri içimde bir Wookie dizisi boşluğu var hasretimi anca bu programla doldurabiliyorum.

Adam 34 yaşında hala annesiyle yaşıyormuşya Allah'ım bunu da öğrenmiş olduk anne kuzusum benim.Tabi bulduğunuz yakışıklı çocuğu aynı çatı altında kızlar yazın bakalım.Bom diye bi şarkısı müsvettesi vardı bi yazdı benimkine bi yazdı kıza nasıl beddua ettiysem artık uyuşturucu kullanmak mı satmak mı öyle bir şeyden diskalifiye edildi evden bende bi rahatladım uhh ol…

Maydanoz Time:Müzik-Will.a.m Ft Cody Wise It's My Brithday

Herkese sımsıcak dopdolu bir cuma gününden merhabalar efenim...Bugün bir cafe de doğum günü partisine gidiyoruz o yüzden pek mutluyum.Hayır doğum gününe gittiğim için değil yeni elbise alıp süslenip püsleneceğim için mutluyum alem insanım biliyorum ama seviyorum ne yapayım :) Bugünün parti şarkısı olarak zaten şu sıralarda klibi ile de renkli müziği ile de favori şarkım olan yeni bir isim (tatlılıktan ölmek üzere olan hafif bi Bruno Mars tatlılığı bulunduran ) Cody Wise ve çatlak Will.a.m'den It's My Birthday'i seçtim.Ben klibi her izlediğim de acayip eğleniyorum bakalım siz de ben kadar sevecek misiniz bu çatlak ikiliyi?

Maydanoz Time:Program-Çok Gezenti

Herkese tekrardan merhabalar efenim..Bu post ile bloğuma bir konu başlığı daha eklemiş oldum.İzlediğim ve izlemenizi tavsiye ettiğim Talk Showlar ya da Programlar...İlk olarak 2014 yılında Burak Akkul'un sunmaya başladığı diğer gezi programlarına nazaran daha tatlı,samimi ve komik olan bir gezi programına bağlanmış bulunmaktayım.Bunda Burak abinin büyük bir etkisi var elbette.Sanki kendim arkadaşlarımla geziyormuşum gibi samimi ve komik bir şekilde ülkeleri gezdirmesi otelin içinde dahi çekim yapılması ortalama bir turist olarak nereleri nasıl gezmemiz gerektiği...Daha önce gitmediği yer olunca kaybolmaları :) E2 'de Cumartesi 17.45 te Yeni Bölümleri var.Tek kötü tarafı ayda 1 kere yayınlanması onu beklerken içim soğuyor resmen diyebilirim bir de aynı bölümü 3-4 hafta üst üste izlemek üff yani :( Bu yaz gezmelere ara verdi diye duydum Twitter hesabından Eylül ayında 2.sezonla tüm hızıyla İtalya'dan başlayarak (heyecanla bekliyorum) devam edicekmiş.1.sezonda Pekin,Şangay,Yu…

Maydanoz Time:Dizi-Kaichou Wa Maid Sama

Herkese tekrardan merhabalar efenim...Evet dizilere de doyamıyorum boş boş vakit geçirmeye de çünkü vakit bi türlü geçmiyor napalım bende ne bulduysam izliyorum,okuyorum...Şimdi ki keşfimde Anime diziler oldu.Öyle bi ömür süren Animelere hiç katlanamam vallahi.Şöyle Kore dizisi gibi 26 bölümlük tam dişime göre bi Anime bulundum hem de Romantik-Komedi tadında.Eğer sizde benim gibi yeni şeyler keşfetmeyi ve Kore dizilerini seviyorsanız biraz da ilginizi Japon mangalarına yöneltebilirsiniz.Abartılı ifadeler,kızların sürekli bağırmaları (hele de bu dizide kızımız pek agresif) katlanabiliyorsanız.Bana bunlar acayip tatlış geliyor :) Erkek olsam kesinlikle Anime izlemezdim ama cinsiyetim kız olunca değişiyor işte tatlı olan her şeye karşı bir zaafım var :) Bu arada burada ki favorim Uzaylı-Sapık lakabıyla (kız taktı bu lakabı ona) Usui oldu.Cool olmasından ben yoruldum artık o kadar dayak yedi yinede coolluğunu bozmadı çocukçağız.Sapıklıkları da ayrı komediydi bol bol kahkaha attım diyebili…

Maydanoz Time:Film-Karışık Aile

Herkese tekrardan merhabalar efenim...Bugünün filmi 2014 yapımı 50 First Kiss'ten bu yana sinemada favori çiftim olan şimdilerde ikisininde farklı aileleri hayatları çoluk çocukları olsa da tekrar bir araya gelip aile filmi çekmelerine acayip sevindiğim Karışık Aile filmi var.Ben zaten küçüklüğümden bu yana bi Adam Sandler bir de Jim Carrey hayranıyım.(Bana böyle bir koca amin.) Sanırım komik ve kompkleksiz erkeklerden hoşlanıyorum.(Evet erkek tarzımı da belirlemiş oldum.) Anamm ikisi de yaşlanmış ya Sandler koca adam olmuş amca diceğim ama içimden gelmiyor :) Ayırca Bella Thorne'yi de görmüş olduk şimdi yeni nesil onlar iyi oldu ailecek izleyebileceğiniz çok eğlenceli bir film diyebilirim.

Konusu:Orta yaşlardaki Lauren ve Jim eşlerinden ayrılmış, çocuklarıyla yaşayan yalnız ebeveynlerdir. Yolları bir nevi görücü usulü buluştuklarında kesişir ve bu kötü geçen buluşma sonrasında bir daha asla görüşmemeye yemin ederler. Ancak kader ikisi için de ağlarını çoktan örmüştür. İkisi d…

Maydanoz Time:Kitap-Şah Mat Mario Mazzanti

Herkese merhabalar efenim...Nihayet bir kitabın daha sonuna geldim Şah Mat tee dershane yıllarımdan bu yana adını çok duyduğum (bi ara en çok satanlarda 1 numaraydı) ama almak bi türlü kısmet olmamış (sınavlar falan) kitaplardan biriydi.Daha önce hiç kitabını okumadığım hatta adını dahi duymadığım bir yazarın cinayet-polisiye gerilim tarzı bir roman.Kapağı,övgüleri,arka kapak özet yazısı her şey şahane iken aslında biraz beklentimin altındaydı diyebilirim.Oldukça güzel bir kurgu beklerken daha çok karışık bir kurgu beni bekliyordu.Genelde cinayet romanlardan çok psikolojik macera romanlarını tercih etsem de arada en çok satanlara girmiş cinayet kitaplarına maalesef karşı koyamıyorum.İsimlerin İtalyan olması sanırım biraz da benim kafamı karıştırdı Amerikan tarzı ya da İngiliz tarzı bir cinayet romanı olsa belki daha az yargılardım.Ama dediğim gibi beklentimin biraz altında ortalama bir cinayet kitabı daha iyi kurgusu olanlarını gördüm yani.
Not olarak eklemek isterim ki Nudo'nun S…

Maydanoz Time:Kırmızı Halı-2014 MTV VMA

Herkese 3. exstra durum postundan merhabalar efenim..Dün düzenlenen MTV ödüllerini yazmasam olmazdı hadi hemen bakalım...


Cher Lloyd : Ina Soltani kırmızı deri mini elbisesi ile yine kendi rock girl tarzını yansıtıyor Cher bu kızın sesine,şarkılarına,duruşuna kırmızı halılarda ki coolluğuna vallah billah tillah bayılıyorum.Saçları da şöyle adam gibi yapınca tadından yemiyor vallahi.


Nina Dobrev : Zuhair Murad tasarımı ilginç detaylara sahip elbise oldukça dikkat çekici görünüyor.Çantası ve tepeden ilk okul çocuğu gibi bağladığı at kuyruğu dışında Nina her zaman ki gibi taş görünüyor.


Victoria Justice : Alice Olivia üst beyaz büstiyer ve Lublu Kira Plastinina gibi saçma biri tarafından tasarlanan saçma bi etekle hashtag yazan alakasız yeşilimsi çantası ve bu kombinden tamamen ayrı bir dünya olan fiyonklu sivri allı pullu ayakkabıları ile kendisini ödül töreninin en saçma kişisi seçiyorum.


Katy Perry : OMG ! Amenin... Katy katy katy katy.. deyip popona popona vurasım geldi. (2 Broke Gir…