8 Ağustos 2014 Cuma

Maydanoz Time:Film-7 Yaşam

Herkesen tekrardan merhabalar efenim...Eh iki kız kuzen bir gelince muhabbet sohbet olmadan olur mu?Sen bu yaz ne yaptın ben bu yaz ne yaptım derken anladık ki ikimizde bol bol film izleyip kitap okumuşuz.Eh o zaman bir film patlatak beraber derken kurdu düzeneği kuzen yatağa uzanıp film keyfi yaptık.Gecenin 1'inden 3'e kadar ....
Will .Smith başrolde olunca bi umut güzel filmdir W.S dandik filmde oynamaz dedik ve kararımız 7 Pounds yani 7 Yaşam'dan yana oldu.Başta çok ağır ilerleyen bir film önce ne oluyor lan falan diyorsunuz hayırdır bu adamın derdi ne falan sonra hatta kuzenim filmin çok ağır ilerlemesinden dolayı uykuya dalmaya yüz bile tuttu hatta kapatalım filmi bu ne dandik film ya hiç bir halt anlamadık dediler.Ben bir şeyi hiç yarım bırakamıyorum ya (malum hastalığım)  bi şans verin filme sonuna kadar bekleyelim izleyelim dedim ve şansını iyi kullandı film çünkü sonuna doğru heyecan arttı ve aslında ne kadar güzel bir konusu olan bir film olduğunu anlamış bulunduk anlayacağınız kötü bir başlangıcı iyi bir sonu olan filmlerden...

Konusu:Ben Thomas(Will Smith), geçmişindeki bazı hatalardan dolayı suçluluk duyan, intiharı düşünecek kadar depresif bir insandır. Kafasında devamlı intihar düşüncesinin dolaştığı Ben, hayatına giren tamamen yabancı 7 kişi vesilesiyle kefaretini ödeme şansını yakalayacak; bu sırada kalp hastalığı olan Emily'de (Rosario Dawson) aşkı bulacaktır.

Yedi Yaşam Resimleri
Yedi Yaşam Resimleri
Yedi Yaşam Resimleri
Yedi Yaşam Resimleri
Yedi Yaşam Resimleri
Yedi Yaşam Resimleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...