13 Ağustos 2014 Çarşamba

Maydanoz Time:Film-Bi Küçük Eylül Meselesi

Herkese tekrardan merhabalar efenim...Son günün bu kadar kısa olması aslında hep bu film izleme sevdam yüzünden.Ne yapayım bi kitap bi film deyince biri kayıtsız kalamıyorum vallahi benim de zayıf noktam bu olsun bakalım! Neyse ilk olarak izlediğim en iyi Türk filmlerinden biri diyebilirim.Senaryosu olsun oyuncuların yeteneği olsun (hiç sevmesem de başrollerini) oldukça ilgi çekici bir yaz filmiydi.Evet kesinlikle yaza en uygun filmi bu filmi kışın izlemek hiç olmazdı vallahi...Ayrıca aşktan korkup kaçmakta ne ya bu çok saçma eğer gerçek bi hikaye ise bu kızın ağzını yüzünü patlatmak geldi içimden iyi oldu sana pis kız dedim içimden :) Yanında kendini iyi hissetiğini birini bulmak kolay mı? Olan var olmayan var lan heytt yıkarım buraları :) Ne oluyor bana ya yok anacım yok bu gezmeler bana hiç yaramadı bi kitap bi dizi bi film iyice yalnız oldum ben biran önce üniversite başlasın da kalabalığa karışayım iki arkadaş edineyim neyse sonuç olarak bir Türk ve aşk filmi olarak beklenmedik bir son ve güzel bir aşk hikayesi...

Konusu:Eylül hayatta istediği her şeye sahip olan güzel ve neşeli bir kadındır. Ancak bir gün başına bir gelen şanssız bir olay sonucu son bir ayını unutur. Ailesi, arkadaşları her şeyin yolunda olduğunu söyleyip dururken, Eylül bir şeylerin ters gittiğini anlamaya başlar. Ve hatırlamadığı bir ayın peşinden Bozcaada'ya gider. Orada, daha önce hiç görmediği derbeder, garip bir adam, ona seslenir:
"Eylül. Beni hatırlamıyor musun? Sen burada, bu adada bana aşık oldun."
Bi Küçük Eylül Meselesi Resimleri
Bi Küçük Eylül Meselesi Resimleri
Bi Küçük Eylül Meselesi Resimleri
Bi Küçük Eylül Meselesi Resimleri
Bi Küçük Eylül Meselesi Resimleri
Bi Küçük Eylül Meselesi Resimleri
Bi Küçük Eylül Meselesi Resimleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...