16 Ağustos 2014 Cumartesi

Maydanoz Time:Film-Düğün Dernek

Herkese tekrardan merhabalar efenim..Amasya'da izlediğimiz son film Düğün Dernek'in postunu yapalım dedim.Gerçekten kıştan beri çok merak ettiğim filmlerden biriydi.Çok övüldü şu kadar komik bu kadar bizden bu kadar güzel dendi.Bir kaç espiri dışında yüz mimiği dahi yapmadım.Kusura bakmayın ama ben Cem Yılmaz'ın sinema gösterisinden başka hiç bir şeyde gülmedim onun her lafını kasıla kasıla yata yata güldüğümü hatılrıyorum.Ki o stand-up gösterisiydi film bile değildi düşünün yani.Neden bu kadar övüldü hiç bilemiyorum.İnsan çok büyük beklenti içine giriyor.Gerçi ben İşler Güçler'e de Kardeş Pay'ına da gülmüyorum.Bilmiyorum espiriler tamam orijinal orijinal olan her şey gibi hoşuma gidiyor ama güldürmüyoır bi kahkaha atmıyorum yani (ki benim kahkalarımı bilen bilir) 2 kafadarın bu kadar değişim içine girmesi ve oyuncu kadrosuna diyecek lafım yok bence harikalar ama beklediğim gibi çok çok komik gülmekten yarıldım diyemicem...

Konusu:Orta Anadolu'daki bir köyde, 4 arkadaş imece usulü düğün yapmaya çalışınca işler birbirine girer ve planlanan evlilik sürprizler doğurmaya başlar...

Düğün Dernek Resimleri
Düğün Dernek Resimleri
Düğün Dernek Resimleri
Düğün Dernek Resimleri
Düğün Dernek Resimleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...