14 Ağustos 2014 Perşembe

Maydanoz Time:Film-Neva

Herkese tekrardan merhabalar efenim..Amasya'da son gün izlediğimiz filmlerden birinde daha beraberiz.Neva ismi yabancı filmleri çağrıştırsa da bi Türk filmi.Ayrıca bir kitapmış sonradan sinemaya uyarlanmış bunu da yeni öğrendim gerçek bir aşk hikayesi olduğunu zaten filmin başında belirtiyorlar.Eğer denildiği gibi bunların hepsi yaşanmışsa o adama yazıklar olsun püü! Yalnız hemen bedduaya başladım iyice anneanneme döndüm hayırlısı.Başroller gerçekten çok iyi.Şükrü Özyıldız'ı Benim Hala Umudum Var dizisinden hatırlayacaksınızdır kadını ilk defa görüyorum ama gerçekten çok güzel kızmış hele de gözleri film boyunca yaktı geçti vallahi.Ama kızın oyunculuğu çok yavandı bunu önceden söylemek isterim belki karakteri geri öyleydi ama Şükrü'nün yanında bi pasiflik seziliyordu.Bence bu kadar iyi oyuncuların heba edildiği bir film olmuş çünkü oldukça sıradan bir konusu var sonu dışında.Evet sonu bu ne lan diye bitiyor.Başı bilindik aşklar gibi ilerliyor hatta bi ara o kadar sıkıldık ki kapatmayı bile düşündük.Ortalama bir Türk filmi olduğunu düşünüyorum.

Konusu:Ilgın ve Neva 25 yaşına kadar başka kimseyle birliktelik yaşamamıştır. Günümüz için kulağa sıra dışı gelse de yaşanmış, gerçek bir hikayeden uyarlanan bu hikaye başladığı kadar mutlulukla devam edecek midir? İki genç aşığın tutkulu serüvenini anlatan filmin başrollerini Şükrü Özyıldız ve Başak Parlak paylaşıyor. Yapımın yönetmenliğini Birkan Uz ve Can Arca beraber üstleniyor. Senaryoda ise Ilgın Olut ve yine Can Arca'nın imzası var. Çekimleri Ankara'da gerçekleştirilen filmin konuk oyuncuları arasında Kenan Vural gibi isimler de yer alıyor







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...