12 Ağustos 2014 Salı

Maydanoz Time:Film-Nuh Büyük Tufan

Herkese tekrardan merhabalar efenim...Amasya'da son günlerimizi eve kapanıp film izleyerek geçiriyorum desem yalan söylememiş olurum herhalde gerçi birazdan dışarı çıkıcaz ama akşam yine koy bi filmde izleyelim şöyle sülalecek havası olacağından eminim biz işte böyle entel dantel filmsiz kitapsız yaşayamayan bir aile hatta sülaleyiz (!)....Gerçi genelde filmleri ben seçtiğimden film izleme listemde ki filmleri seçip izliyoruz o yüzden bu durumdan pekte şikayetçi değilim zaten zaman daha çabuk geçiyor...Neyse gelelim dün gece izlediğimiz Nuh Peygamberin Hollywood filmine.2014 yapımı bu film kostüm,kadrosu,teknolojiyi ve film tekniklerini çok iyi kullanması açısından benden 10 yıldızı kaptı peki senaryo? Hz.Nuh'un gemisinin olduğunu ve hayvanlarla birlikte bir tufandan kurtulduğunu biliyordum ben.Ailesinden,o ülkenin kralının da gemiye bindiğinden ya da sürüngenlerinde gemiye bindiğinden geminin bu kadar dandik olduğundan,meleklerin yer yüzüne düşüp transformansın taş hali olduklarından hiç haberim yoktu.Yani ya Müslümanlıkta böyle anlatılmıyor ya İncil bozulduğu için senaristler kafalarından uydurmuş ya da amma da hayal gücü kullanmışlar film dikkat çekebilsin diye.Oysa ben en çok dinsel filmlerden etkilenirim.En zayıf noktam inancım olduğun için.Biri bi laf etsin sinirimden oturur ağlarım dayamam çok yaşıdım neyse burda kafirlerle onurlu mücadelemi anlatmayacağım...Kurgu olduğunu kabul edersek izlenmesi gerek bir film ayrıca Russelcığım pek yaşlanmış Akıl Oyunlarında pek tatlıştın canım benim ayrıca başroldeki kadının iki saat Demi Moore mu yoksa başka bir kadın mı küçük oğlu oynayan çocuğun Daniel O'brien mi yoksa baş biri mi olduğunu tartıştık.Hatta kardeşimle iddaya bile girdik ve ben kazandım bana bi kitap borçlu şimdi zaten onu almak için dışarı çıkacaktık bak ya yine konuyu saptırdım neyse şimdilik bu kaa...


Nuh: Büyük Tufan Resimleri
Nuh: Büyük Tufan Resimleri
Nuh: Büyük Tufan Resimleri
Nuh: Büyük Tufan Resimleri
Nuh: Büyük Tufan Resimleri
Nuh: Büyük Tufan Resimleri
Nuh: Büyük Tufan Resimleri
Nuh: Büyük Tufan Resimleri

2 yorum:

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...