17 Ağustos 2014 Pazar

Maydanoz Time:Kitap-Kanatsız Kuşlar Anne Lamott

Herkese mutlu pazarlar efenim...Bugün deniz keyfi yapmaya gidiyoruz o yüzden ilk postumu hemen yapıyorum diğer post Allah kerim.Bu kitap postunun konuğu Kanatsız Kuşlar-Anne Lamott listemde olmayan zaten benim değil kardeşimin beğenip aldığı en sıkıcı en lanet kitaplardan biri.Bir de New York Tımes Betseller olacak buna güvenip aldık zaten bir de bin tane yorum yaparlar şöyle güzel şöyle acıklı bilmem ne diye arka kapağını okusanız dersiniz ohh ağlatacak bu kitap bizi şu ön kapağına baksana bi ismi bile çok hüzünlü!Ama okuyunca bunun tam bir palavra olduğunu anlıyorsunuz.Rahat kitabın yarısına kadar hiç bir halt anlamadım sonlarına doğru anlar gibi oldum zaten kitap bitti! Bu ne saçmalık yarabbi bana 3 günümü geri versinler! O yüzden benim suçum değil kardeşimin suçu (hemen kitabın sıkıcılığını ona atıyorum) bu yüzden listem dışında ya da daha önce duymadığım kitapları alıp okumayacağım (derim derim okurum boş kalkınca siz bana bakmayın)... Neyse kısaca eğer bir yerde denk gelirseniz benden söylemesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...