6 Ağustos 2014 Çarşamba

Maydanoz Time:Kitap-Karanlığın 50 Tonu-E.L James

Herkese Samsun'dan tekrar merhabalar efenim...Evet bugün havuz keyfini nihayet yaptık bugün yarın onunda postunu yapacağım ama ilk olarak taze taze bir kitap postu yapayım dedim.Ben bu kitabın serisini belki okurum belki okumam diye düşünürken yengem bu serinin bağımlı çıktı eh o bağımlı çıkınca aldı bizi bi Grinin Elli Tonu muhabbeti...3 kitapta onlarda olunca ehh bana da seriyi okuyup tamamlamak düştü diyelim.Bu arada bu seriyi okurken bir şey yemicem demiştim ama yine sözümü tutamadım tıkınmalarımı durduramadım elbette.Bu arada diğer kitap postuma bakınca bu seri hakkında biraz acımasız olduğum kararını verdim.Sadece öyle sahneleri okuyunca biraz şok geçirdim sanırım.Önce bi iğrendim ama aslında boş bir hikaye değil oldukça saran bir seriymiş.Hatta beni o kadar sardı ki serinin bu 2.kitabını 2 günde bitirdim ve şimdi üçüncüyü okuyorum.Ve dürüst olmak gerekirse 2.kitabı ilk kitabından daha bi güzel.En azından sapkınlık yerini normal ve açıkçası beni etkileyen bir aşka bırakıyor.Hatta zaman zaman Bay Grey'e acıyıp ağladığım yerler bile oldum.Herkesin acımasız.kötü ya da sapkın olması için hep bir sebebi vardır.Tanrı kimseyi kötü yaratmadı ki insanları kötü yapan yine insanlar bence...
Şimdilik bu kadar 3.kitabı da okuyup bitireyim onun kitap postuna daha detaylı konuşuruz bu konuyu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...