11 Ağustos 2014 Pazartesi

Maydanoz Time:Kitap-Kocan Kadar Konuş Şebnem Burcuoğlu

Herkese yepyeni bir haftadan merhabalar efenim...Haftaya ve güne dolu dizgin,arsız kahkahalarımı içimde tutamayıp patlattığım yani beni acayip ve tuhaf tuhaf güldüren bir romanla daha birlikteyiz.Aslında evlilikten ve koca aramaktan çok çok uzak olduğum biri olduğum düşünülürse hiçte bana hitap etmeyen bir kitap gibi duruyor konu itibariyle.Ama yazarın samimi ve komik dili beni kendisine bağladı.Yazar eğer başka kitap yazmışsa onunda takibinde olacağım kesin.Bilinen klasik yazarlar haricinde yeni Türk yazarları okumak (buna Elif Şafak ve Ayşe Kulin de dahil) çok ama çok hoşuma gidiyor.Sonuçta bizden hikayeler oluyor orada.Yer-mekan kişileri daha gerçekçi buluyorum hayal etmesi daha kolay oluyor.Ayrıca her kitapta okurken de hep dikkat ettim Türk yazarların kitabında böyle markaların reklamını falan pek yapmıyorlar.Acaba para falan m söz konusu?Mesela dikkat edin yabancı kitaplarda altında Nike'ları üstünde Polo'su bilmem nesi vardı der ya da markete gider aldığı markada eşyaları söyler ya da İkea'da aldığım koltuk bilmem ne bilmem ne oldu falan der bence bu unsurda onlarda olayı biraz daha gerçekçi kalır biz de neden böyle şeyler yok ben baş roldeki kızın Metro çikolata yediğini ya da İkea.2 daki eşyaları dandik bulduğunu falan duymak istiyorum.Bence bu tip detaylar ya da mekan isimleri romanı kurgu olsa bile daha gerçekçi kılıyor.

Neyse sonuca bağlarsak bu ilkokul kompozisyonumu (!) inşallah 30'uma geldiğimde bekar olup evde kalmam o yaştan sonra koca bulmak zor işmiş bunu anlamış bulundum.Gerçi kariyerim olur,evim arabamda olur (inşalah) yemek yapmayıda en ciksinden biliyorum trip atmayı beceremeyecek kadar salak olduğumu da var sayarsak temizliği çalıştığım için bir kadın tutarım çocuk konusunda problemim yok sadece 1 ya da 2 olsun gerçi annem seni alan 2 güne kalmaz geri getirir diyo  ne diyorum ben ya töbee iyice izdivaca döndürdüm bloğumu daha bi sevgilim bile yok ben nasıl evlencem diye düşünüyorum höst daha ben dünyayı dolaşıcam!

1 yorum:

  1. Merhaba,
    Beyaz Begonvilden geliyorum, blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...