23 Ağustos 2014 Cumartesi

Maydanoz Time:Kitap-Psiko Analist John Katzenbach

Herkese iyi hafta sonları diliyorum efenim...Bugüne şöyle afilli bi kitap postu ile başlayalım dedim.Tam benlik bir kitaptı diyebilirim.Şu sıra zaten şansıma mı da yoksa kaderim midir nedir anlayamadım psikoloğunu tehtit eden,vuran bilmem daha neler neler yani..Bunun ilk kanıtı bu kitap oldu :) İnşallah başıma böyle bir şey gelmez hastalarına yardım etmek elbette her PDR'cinin Psikoloğun,psiyakiyatristin görevidir ama öncelikle buna hastanın istekli olması lazımdır iyileşeceğine kendisinin inanması lazımdır.Yardım edemeyeceği hastaları elbette olacaktır ama o yardım edemediği hastanın bir de intihar ettiğini düşünün kendinizi nasıl hissederdiniz? Allah'tan o kadar ağır hastalara bakmayacağım Allah psiko analistlere yardım etsin vallahi sen onlar tıp okuyor baya da kafayı sıyırıyorlar zaten oku oku...Ben daha sakin daha depresif ama sorunlu insanlarla baş edicem Allah'tan..Ben gelecek mesleğimi ve seçtiğim bölümü çok seven bir insanım.Mesleğin ne senin? Deseler İnsanlara mutluluğu ve hayat sevincini aşılıyorum. demek isterim bir gün.Neyse yine açtım konuyu saptırdım kendime.Kitap kapağında da Freud ve Jung gelse daha iyisini yazamazdı demişler.Bu konuda haklı olduklarını söyleyebilirim.Biraz ara ara sıkıcı olan bir kitap ama intikama dayalı hamlelerle süslenmiş macera,polisiye bir roman olduğunu söyleyebilirim.Ayrıca kurgusu gerçekten çok iyi baş kahramanımız pek akıllı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...