15 Ağustos 2014 Cuma

Maydanoz Time:Müzik-Cris Cap Ft Pharell W. Liar Liar

Herkese musmutlu cumalar efenim...Bi geleneksel cuma müzik postunda buluştuğumuz için pek mesutum!Günler ne çabuk geçiyor öyle değil mi? Bu Müzik postumuzun konuğu Cris Cap ve Pharell Evet Pharell (reklamlar!) :)
Liar Liar şarkısı bu yazın hitlerinden bence Pharell'de de bi Pitbulluk sezişyorum vallahi bi herkesle düet yapmalar her taşın altından çıkmalar sonra yıldızı parlar parlamaz Türkiye'ye gelmeler falan...Onu bunu bilmemde Cris Cap'te fena değilmiş haa..Öhömm yani sesi demek istedim...Klip biraz anlamsız ya da garip bi anahtarlar hırsızlar sandalyeye bağlanan adamlar yanan suda yansımalı evler falan bi birleştirip hikayesini çakamadım umarım bana yardımcı olursunuz hadin izleyelim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...