1 Ağustos 2014 Cuma

Maydanoz Time:Müzik-Faydee-Can't Let Go

Herkese sımsıcak bir Ağustos ayının ilk gününden ve elbette benim en sevdiğim gün olan içimi enerji dolduran (hadi ateistler bunu da açıklayın) mübarek cuma gününden merhabalar...Cuma günleri geleneksel müzik günümüz artık alıştığınız gibi..Bu müzik postunda yaz ayında yeni çıkan bir isimle daha birlikteyiz.Faydee ve Can't Let Go şarkısı (mat sınavına giderken de bu şarkıyı dinlemiştim uğur getirdi bana).Klip çok hoş mu desem 2 ergenin mutlu mesutluğu mu desem bu arada o avuç kadar kız çocuk bi çaksa uçar gider mi desem ilginç bi haraket yapacaklar diye çocuk kızı havaya kaldırırken kızın kasıklarına bastırması ayaklarıyla o kızın yumurtalıkları çat çut kırılmadı mı desem Faydee'nin sürekli bacaklarını iki yana açarak yaylana yaylana oynamasımı desem adamın tatlış karizması mı desem pek bilemedim ama boyu da olsa kız güzel kız aslında haa diyerek burda bitiriyorum salak saçma yorumlarımı en iyisi siz klibi izleyin yorumlarınızı bekliyorum....
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...