8 Ağustos 2014 Cuma

Maydanoz Time:Müzik-Little Mix-Salute

Herkese en sevdiğim cuma gününden merhabalar efenim...Cumanız cumamdan güzel geçsin diyerek iyi dileklerde bulunarak Müzik postuma başlıyorum .Bu hafta ki konuğumuz daha önce Move şarkıları ile bloğma konuk ettiğim Little Mix grubu.Yeni şarkıları Salute beni baştan çıkardı diyebilirim.Salute Selam demekmiş ama hangi dilde ya da ne anlamda Dikkat!Selam! diye bağırıyorlar orasına pek anlam veremedim ama u karanlık ve seksi klipleri şarkıya oldukça uyumlu.Samırım bu kız grubun başka hiç sevmesem de sonra sonra benim sevebileceğim tarzda şarkılar ortaya çıkarınca sevmeye baladım.Her zaman ki gibi danslarına bayıldım.Bakalım sizde benim gibi bu şarkıyı ve klibi sevecek misiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...