28 Ağustos 2014 Perşembe

Maydanoz Time:Program-Çok Gezenti

Herkese tekrardan merhabalar efenim..Bu post ile bloğuma bir konu başlığı daha eklemiş oldum.İzlediğim ve izlemenizi tavsiye ettiğim Talk Showlar ya da Programlar...İlk olarak 2014 yılında Burak Akkul'un sunmaya başladığı diğer gezi programlarına nazaran daha tatlı,samimi ve komik olan bir gezi programına bağlanmış bulunmaktayım.Bunda Burak abinin büyük bir etkisi var elbette.Sanki kendim arkadaşlarımla geziyormuşum gibi samimi ve komik bir şekilde ülkeleri gezdirmesi otelin içinde dahi çekim yapılması ortalama bir turist olarak nereleri nasıl gezmemiz gerektiği...Daha önce gitmediği yer olunca kaybolmaları :) E2 'de Cumartesi 17.45 te Yeni Bölümleri var.Tek kötü tarafı ayda 1 kere yayınlanması onu beklerken içim soğuyor resmen diyebilirim bir de aynı bölümü 3-4 hafta üst üste izlemek üff yani :( Bu yaz gezmelere ara verdi diye duydum Twitter hesabından Eylül ayında 2.sezonla tüm hızıyla İtalya'dan başlayarak (heyecanla bekliyorum) devam edicekmiş.1.sezonda Pekin,Şangay,Yunaniastan ve Portekiz gezileri vardı.

Pekin Gezisi
ÇOK GEZENTİ: PEKİN - Foto Galeri
ÇOK GEZENTİ: PEKİN - Foto Galeri
ÇOK GEZENTİ: PEKİN - Foto Galeri
ÇOK GEZENTİ: PEKİN - Foto Galeri

Şangay Gezisi:
ÇOK GEZENTİ: ŞANGHAY - Foto Galeri
ÇOK GEZENTİ: ŞANGHAY - Foto Galeri
ÇOK GEZENTİ: ŞANGHAY - Foto Galeri
ÇOK GEZENTİ: ŞANGHAY - Foto Galeri

Yunanistan Gezisi:
ÇOK GEZENTİ: YUNANİSTAN - Foto Galeri
ÇOK GEZENTİ: YUNANİSTAN - Foto Galeri
(Gittiği gün adamın şansına Türklerinden kurtuluş günüydü bi güldüm bi güldüm)
ÇOK GEZENTİ: YUNANİSTAN - Foto Galeri
ÇOK GEZENTİ: YUNANİSTAN - Foto Galeri

Portekiz Gezisi:
ÇOK GEZENTİ: PORTEKİZ - Foto Galeri
ÇOK GEZENTİ: PORTEKİZ - Foto Galeri
ÇOK GEZENTİ: PORTEKİZ - Foto Galeri
ÇOK GEZENTİ: PORTEKİZ - Foto Galeri

Not : Bazı gezi programları gibi engin genel kültürü ile bık bık konuşup izleyiciyi sıkmıyor hep beraber gezeriz öğreniyoruz bence gezi programı böyle olmalı !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...