18 Eylül 2014 Perşembe

Maydanoz Time:Müzik-Ariana Grande-Jessie J-Nicki Minaj Bang Bang

Herkese geleneksel Cuma Müzik gününden merhabalar efenim...Bugün haftanın benim için sonu çünkü bugün İzmir'e ailemin yanına gidiyorum.Pehhh özlediğimden ya da bebe gibi yurtta ağladığımdan değil anneeemmiii istiyorum diye birincisi yastığımı unuttum boyun ağrıların had safhada ikincisi burası çok soğuk kışlıklarımı getirmedim hasta olup yataklara düşmem an meselesi hele de üniversitenin ilk başlarında ölsem daha iyi olur yani benim için.Neyse gitmeden şöyle güzel bir parça sunmak ister sizlere Dj Buse o zaman gelsin sırada ki parçamız bütün yurttaş kardeşlerime ve hafta sonu ailelerinin yanına gidecek olanlara ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...